Saturday, August 13, 2022

Activitati de vara (5) -
Floarea soarelui pe CD-uri

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 5 - Floarea soarelui


Pentru aceasta provocare am experimentat ceva nou: curatarea unor CD-uri
utilizand banda adeziva transparenta, pe care o voi utiliza cu alta ocazie.
A trebuit doar sa fac o bresa cu un cutter si apoi totul a decurs simplu.
Pe spatele lor am lipit carton si la fel am pus in gaura centrala.
Am dat un strat de acrilic alb si apoi am lipit un servetel cu floarea soarelui,
prin tehnica clasica.

Servetelul l-am lipit pe spate, ca muchia sa apara rezonabil. Apoi am plantat
doua rondele de fetru putin mai rigid, cu putin sclipici pe margine, fiind mai
marisoare decat discurile.


Acum am doua suporturi pentru ce imi trece prin cap. Sau cine stie, poate le
voi transforma. E prea devreme pentru o hotarare finala.


M-am mai jucat putin, ca mi-e imposibil altfel...😊



Activitati de vara (4) - Flori uscate si vopsite


Un magnetel de frigider!




8 comments:

  1. Pfoaaaa! 😊 Cat de mult imi plac! Par a fi "patinate de vreme"! Arata minunat! Super idee ai avut!

    Imaginea prelucrata o consider spectaculoasa! Imi imaginez ca asa arata orizontul cand Soarele rasare... brusc! 😊

    Magnetul e minunat!
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patina aia cred ca este de la lacul de suprafata care are sclipici si de la faptul ca servetelele obisnuite trebuie lucrate mai atent sa nu faca riduri, ceea ce nu s-a intamplat...😊
      Interesant cum ai vazut imaginea. Eu am vazut-o ca pe o tinta care este inca departe! Insa este bine daca acolo rasare Soarele, chiar si brusc.😊
      Magnetelul este de cumparat.
      Multumesc, Diana draga. Mi-am facut albinuta, tot felicitare.
      Va urma dupa ce mai baleiez. Pup!❤️😘

      Delete
    2. Tinte care sunt inca departe?! Oooo! Personal, chiar ar fi cazul sa nu mai fac niciun plan - de tinte ce sa mai zic?!
      Ziua de joi a fost... Bine ca s-a terminat cu bine! De duminica planuisem sa fac astfel incat sa am saptamana muuult mai libera incepand cu joi. Cred ca Universul s-a distrat copios pe seama mea! :))) In ziua de joi a fost... ca la balamuc! :))
      Pupici! 😘

      Delete
    3. Atunci cand imi fac planul unei zile mai complicate, imi optimizez cumva traseul, mie asa mi se pare. Si per total, termin mai repede. Tintele departate eu zic ca e obligatoriu sa le avem. Pic cu pic ne apropiem de ele. Si mai cred ca Universul poate ca ti-a transmis un mesaj, cine stie. Incearca sa-l descifrezi...
      Pupici si zile fara balamuceala...❤️😘

      Delete
  2. Multumesc pentru tutorial!
    Sunt tare curioasa sa vad cum imi reuseste mie, cu prima ocazie. 😊
    Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am pastrat linkul ei pe partea dreapta, la lista bloguri. Are lucruri practice tare interesante. Chestia asta o sa o incerc. Vreau sa vad ce iese.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Foarte frumoase cele doua cd-uri reciclate. Imi pace mult servetelul cu floarea soareleui.Un proiect incantator.
    Magnetul de frigider e superb. L-ai facut tu?

    PS: am urmarit si tutorialul. Interesant. Chiar a o gramada de saco;e de acest tip. Sper sa gasesc si timpul sa incerc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca nu am facut magnetei, pentru inca nu am o viziune clara a ce si pe ce... L-am luat tocmai ca era cu floarea soarelui!😊
      Si mie imi plac, desi le-as vedea mai bine pe un perete decat sub o cana. O sa incerc sa vad totusi cum se comporta.
      Multumesc mult, Niko. Am senzatia ca toate vom face... un simulacru de piele!
      O seara linistita! Pup.❤️😘

      Delete