Thursday, August 25, 2022

The Mermaid - Sirena

This project is my entry for:

'August Challenge' - on Beccy's  Place;
'Activitati de vara -  Saptamana 9 - Lumea subacvativa' ;
Week 9 - The underwater world on Niko's blog.

This project is based on Beccy's creation: The Mermaid.


It looks complicated, but I'll explain:
The base is a blue stock card with a light emboss.  The image is printed,
shaped and colored with pencils, gel pens and gold acrylic around
the whole image. The color of pencils is intensified as I saw in this video.
I worked the background adding some elements:
- four strips manually colored with ink pads and softened like in this video;
- in the corners there are pieces from two decor meshes;
- around the mermaid I added some metallic colors;
- four plastic stickers from a set 'under the sea'. 


Baza acestei lucrari este un carton albastru deschis, pentru felicitari, usor embosat.
Imaginea este tiparita, decupata si colorata cu creioane, markere cu gel, auriu pe
intreg conturul. Culoarea creioanelor am intensificat-o utilizand vaselina.
Pe baza am lipit mai multe elemente: patru fasii de hartie, colorate cu tusiere si
inmuiate cu crema de maini,( linkurile pentru metode sunt in textul englezesc);
pe colturi sunt bucatele din niste plase decor; stickerele tematice provin dintr-un
set marin. In jurul sirenei am adaugat niste culori metalice, unduitoare.



I have not seen a mermaid in the real life, but I've always dreamed to see one...😊

The negative




July Challenge

Week 8


@@@@@@@@@






23 comments:

  1. Vad ca incepi sa pui in aplicare trucurile gasite din video. Ai reusit sa obtii acel aspect de piele folosind crema de maini?
    Imi pllace sirena cum ti-a iesit colorata uniform, cum ai imbinat atate-a tehnici frumos intr-o felicitare. Singurul lucru pe care l-as fi schimbat ar fi fost culorile sirenei, parul roscat, coada verde pentru a iesi mai mult in evidenta din fundal.
    Spor si inspiratie in continuare.
    PS. Ma duc acumsa urmaresc filmuletul sa vad ce trucuri ai mai descoperit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar piele nu, insa hartia se inmoaie foarte frumos. Oricum ea a accentuat culoarea, eu nu si am folosit chiar si un ambalaj alb. Si cu ocazia asta am descoperit tusierele nefunctionale pe cale am. Insa le voi tranforma, cu siguranta. Oricum, genereaza ceva gen catifelat. Pentru stilul cu fasii sunt perfecte. Sau pentru alte chestii la care nu m-am gandit inca.
      Nu stiu de ce, insa nu am vrut sa iasa in evidenta prea mult in atmosfera aia marina...
      Multumesc mult, draga Niko. Seara linistita!

      Delete
    2. Dupa ce am scris m-a gandit ca poate nu ai vrut sa iasa in evidenta, totusi, sirenele daca chiar exista, nu le vedem peste tot in ocean nu? Trebuie sa se camufleze cumva in decor sa u fie zarite la pria vedere.
      Hartia prelucrata asa cu crema, ar merge folosita la decoupage? In loc de servetel?

      Delete
    3. Cam asta a fost ideea. Mi-ar fi placut sa adaug niste liane,
      dar ar fi iesit varza totul. Mai vreau sa fac ceva marin, dupa tutorialul cu hartia handmade, insa ma mai gandesc ce si cum.
      Cred ca la decupaj se poate orice, insa hartia de baza ar trebui mai subtire si poate nu atat de incretita. Azi am testat o hartie in care am avut un covrig. Subtirica. Nu am zapacit-o si am dat-o cu crema. E chiar moale.
      Incearca sa vezi toate grosimile. Eu am facut cateva, dar cu tusierele mele defecte sunt patate simpatic, ca sa spun asa... Insa din tutorialul cu aparenta hartie de orez utilizand servetele, poti merge mai departe. Pe o parte parca sunt plastifiate, din cauza lipiciului!

      Delete
  2. Intr-un final am vazut si filmuletul. Imi place mult trucul cu folia de aluminiu embosata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Metoda mi-a placut si mie, mult de tot. Mereu descoperim idei
      noi... Iar embosarile la rece imi plac enom.
      Sanatate si inspiratie la tot Niko! Un weekend frumos!❤️😘

      Delete
  3. Imi place sirena ta!
    Am recunoscut imediat tehnica utilizata pentru fasiile de hartie. 😊 (mi-e greu s-o uit pentru ca am gandul la ea!) :))
    Nici eu n-am vazut o sirena in realitate dar cred ca i-am auzit cantecul, nu o data... 😊
    Sfarsit de saptamana linistit iti doresc, Suzana draga! ❤ Spor in toate! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt curioasa ce va va iesi voua. Iti imaginezi ca am luat o cremuta de maini, special pentru asta? Ca nu folosesc!😊
      Macar tu ai auzit-o! Eu nici atat!😊 Insa cand iti doresti ceva, se intampla, asa se spune...
      Am tras cu ochiul si am vazut ca ma pot plimba cu barcuta la tine. Asa ca vin imediat.
      Multumesc, draga mea! Un weekend cum il vei vrea!
      Pupici!❤️😘

      Delete
  4. Am vazut si filmuletul! Sunt cateva la care m-as incumeta... Cand o fi! 😊 Am salvat link-ul si sper sa-mi amintesc cand o fi cazul. 😊
    Multumesc! Pupici! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. De aia le pun aici. Sa fie la colectie. Oricum sunt cateva pe care nu le mai gasesc. Poate ai pastrat tu. Dar o sa mai caut.
      Si vorba ta, cand o fi avem unde scormoni!
      Pup si multumesc si eu!❤️😘

      Delete
    2. Zi-mi ce, si poate gasesc - am salvat multe, in fisier doc., doar ca in august 2020 am schimbat PC si nu am putut salva fisierele din vechiul PC... :( Altfel spus: e posibil sa gasesc daca e ceva incepand cu august 2020.
      Pupici! 😘 ❤

      Delete
    3. Era un link despre reparatii. Cum sa-ti repari o taietura in pantaloni cu un mod anume de a coase pe langa taietura.
      Asta era subiectul, dar inca nu am apucat sa caut.
      Daca il ai la indemana cumva... Multumesc anticipat!❤️😘

      Delete
    4. Am cautat, nu am gasit, ceea ce ma determina sa cred ca e dinainte de august 2020 (sau am si alt fisier cu "idei salvate" si nu mai stiu pe unde...) Cred ca stiu videoclipul sau, oricum, dintr-un video postat de tine (pe care nu-l gasesc!!!) am rezolvat o gaurica facuta cu jar de la tigara; am reparat-o cu superglu, un petec si fierul de calcat - e abia vizibila, daca o caut. 😊
      Pentru ca tot am cautat acel video am dat de altele... si m-a cam luat valul urmarindu-le.
      Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta sa gasesti repede.
      Pupici! 😘 ❤

      Delete
    5. Pe cuvant daca mai stiu. Si etichetele mele sunt cam varza.
      O sa caut, ca e musai sa fac o schema de reparatie la niste blugi. E adevarat ca se poarta rupti, insa nu-mi place ideea...
      Multumesc oricum, sper insa sa gasesc ceva. Nu am avut timp sa caut.
      Multumesc mult pentru cautari. Daca gasesc iti spun.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
    6. Eu a ceva salvat pe FB, o sa-ti trimit prin mesagerie. Pana atunci un video pe youtube, gaesti aici https://www.youtube.com/watch?v=4oPpl097hGE
      De la ael gasesti altele daca nu e fix ce iti doreai

      Delete
    7. Niko, esti geniala! Prima cusatura vreau sa o incerc. Atat ca taietura nu este pe cusatura, insa sper sa mearga.
      Multumesc mult-mult! Pup! ❤️😘

      Delete
    8. Sunt multe video pe YT... Am cautat, in limba engleza, si-am gasit o multime, dar nu e niciunul cel pe care-l cautam, pentru ca nu e si metoda pe care am folosit-o. :(

      Delete
    9. Succes Suzana. Ma bucur ca ti-amputut fi de folos

      Delete
    10. Am lasat si la tine ce mi-a dat Niko. Sper sa mearga!
      Nu am renuntat la a cauta pe blog. Sunt curioasa ce am pus eu.
      Pup! Seara buna!❤️😘

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you for the visit and comment!
      All the best to you!

      Delete
  6. Wonderful Suzana! I love the background you created for this mermaid, she looks like she's swimming through a magical kelp forest. The colours and textures are amazing. Love the addition of the little clown fish too. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I suppose this was the idea. I'm glad if you had that feeling about the space around the mermaid. I discovered that new techniques, new for me at least and I wanted to apply them, just a little bit.
      Thank you, Beccy for this opportunity of playing.
      Have a fantastic week ahead!❤️😘

      Delete