Sunday, August 14, 2022

Activitati de vara (6) -
Fantezie cu albinuta

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 6 - Albinute




Poza albinutei nu imi apartine. Am vazut-o la mic magazin, acum inchis,
cu produse apicole, din Sinaia. Stiind provocarile, am imortalizat-o.
Am facut tot o felicitare, utilizand creioane colorate pentru prietena
zburatoare, o stampila florala si cateva accesorii lipite. Micii delfini
formeaza o pasare. Asa a fost viziunea...😊




Vreau sa punctez ideea inmuierii varfurilor de culoare in vaselina cosmetica.
Am luat-o special dupa ce vazusem filmuletul pe care vi l-am aratat si voua.
Nu numai ca intensifica culoarea dar o si omogenizeaza. Parca nu se mai vad
atat de evident urmele de creion.
Alt truc l-am folosit la 'iarba'. Am lipit banda adeziva ce este foarte subtire,
pe hartie si apoi am taiat-o E foarte practic si m-am bucurat de idee.



Negativul este cam albastru, dar mai sunt si multe sperante albe...
 
Primul gand a fost sa fac albinuta cu acul persan. Nu am renuntat la idee,
dar ar fi durat prea mult si nici nu stiam daca voi reusi. Insa mi-am propus!


Cam atat pentru saptamana a sasea.

Si ceva extrem de interesant:

 
 
 
Activitati de vara (5) - Floarea soarelui pe CD-uri





Mai este putin pana maine, asa ca  urez

La Multi Ani tuturor celor care o sarbatoresc pe Sfanta Maria!


Sa va fie ziua cu bucurie!




8 comments:

  1. Faina de tot felicitarea! Felicitari! 😊
    In prima imagine, albinuta zambeste fericita fotografului (e deeeelicioaaaasa!); in negativ pare ca l-a vazut pe "omu' rău" si s-a speriat (s-a albăstrit de frica) 😊 dar nu arata rău nici negativul.

    Multumesc pentru pontul cu vaselina si creioanele colorate, si pentru taiatul "ierbii". 😊

    Saptamana frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😊

    P.S. Pana cand am postat am fost sigura ca azi e duminica! 😂 Sunt "pauza totala" la mansarda. 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca mi-a parut rau de ceva a fost ca micul magazin parea inchis de tot. Nimic inauntru. Trist... Albinuta insa parea vesela, pentru ca inca era acolo.
      Nici nu vazusem o astfel de vaselina. Doar citisem ca exista. Si chiar e faina metoda. Banda adeziva am luat-o fiind cu efecte holografice, dar e atat de subtire, ca metoda e chiar buna. Eu incurc zilele des, mai ales joia cu miercuri din cauza MFC-ului, caruia ii dau drumul marti...😊 Adica mansarda e plina de veselie...😊
      Multumesc Diana draga! Albinuta mea ii trimite salutari lui Lulu. Cred ca vrea o intalnire! 😊
      Pupici si o saptamana frumoasa si tie!❤️😘

      Delete
    2. Abia azi, la miezul noptii am reusit sa revin sa citesc ce ai scris...

      Toate magazinele pe care le vad abandonate ma intristeaza, dar un magazin cu astfel de profil ma intristeaza ceva mai tare... E ca si cum nimeni nu mai are nevoie de ceea ce produc albinutele. :(( Poate ca cei care au fost acolo au deschis in alta parte.
      Trec prin piata zilnic, si mereu pe langa standurile cu produse apicole - rar am vazut cumparatori in ultimii ani. Am tot cumparat, luand producatorii "la rand" - sa "le fac vanzare" tuturor - dar am deja stoc de miere si fagure - sunt produsele care-mi plac cel mai mult.

      Cu servetelele nu m-am mai jucat de ceva timp... si nici "materie prima si materiale" nu am mai cumparat pentru "craft" - nu mai e niciun magazin de profil in zona si in cele care sunt (cu fel de fel de lucruri) nu gasesc mai nimic.

      Lulu a primit cu drag salutarile! Ii transmite Albinutei numai de bine! ❤
      Multumesc si eu, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

      Delete
  2. Mierea nu are termen de garantie, asa ca si eu iau mereu.
    Magazinasul ala era undeva pe un drum in panta, cam departe
    de centru, desi asta nu e o scuza. Mi-a venit sa plang cand m-am dus in piata, in speranta sa gasesc afine, ca de, eram la munte... Mai era cineva cu branzeturi si zona cu legume fructe era redusa la vreo trei tarabe. Si ne-au spus ca oamenii nu mai vin la piata, se duc la market-uri... Imi e groaza de ceea ce inteleg, pentru ca sper sa nu am dreptate... :(
    Cere si vei avea. Mai ma duc pe la cateva magazinase cu astfel de materiale. Si cred ca toate au si vanzari prin curier.

    Multumesc in numele albinutei. S-a bucurat mult. La inceput paruse cam tacuta, insa a inceput sa fie vioaie si mi-a spus sa-i fac o surioara cusuta. Ca tot am zis asa ceva...
    Seara buna si weekend vesel!❤️😘

    ReplyDelete
  3. Am ratat pana azi aceasta posare. Am fost cam imprastiata, scuze. Si am descoperit-o cautand postarea in care ne-ai spus de trucul cu creioanele ca vroiam sa pun link la mine. Am incercat si eu trucul, dar cu crema de corp.
    Revenind la albinuta, e tare simpatica si ti-a iesit o felicitare minunata. Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu primul test l-am facut pe o crema de galbenele. Cremele expirate pot fi la fel de bune. Am luat vaselina si cu alt scop. Dar cred ca important este sa fie o masa grasa. Atat si nimic mai mult. Tot ma gandesc sa o cos, dar ma nelinistesc piciorusele...
      Sanatate multa doar bine, Niko! ❤️😘

      Delete
    2. Succes si cu proiectul cusut!

      Delete
    3. Multumesc frumos. Poate ca ar merita sa ma uit mai atent la anatomia albinutei. Pe desen, nu mi-am facut griji, dar la cusut, se schimba ideile!😊

      Delete