Sunday, August 28, 2022

Activitati de vara (9) -
Lumea subacvatica -
O realizare cu probleme...

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 9 - Lumea subacvatica



Am stat la indoiala daca sa va arat aceasta imagine, insa poate o voi repara
cumva. Si am vrut sa vedeti ceva facut dupa ideea din tutorialul despre crearea
hartiei handmade.

                    1-Prima etapa                       2-A doua etapa              


Baza nu a fost hartie ci un carton. In lipici am pus culoare si am acoperit
toata suprafata. Apoi am inceput sa lipesc in ordine: plasa in zona de jos,
fasiile de care stiti deja si vietatile marine. Am mai adaugat putin sclipici
si niste fire matasoase, dar nu se observa!😅

Imediat dupa, am preluat ideea de a capsula cumva suprafata cu servetel
alb, prins tot cu lipici alb. Dilutia a fost ~ 3:1 (apa) pentru ambele cazuri.

Eroarea facuta cred ca a fost ca nu am pus in etapa 2 adeziv pentru tehnica
servetelului ci acelasi adeziv din faza 1, ce devine cumva transparent, dar
pe o suprafata neuniforma ca grosime nu a fost bun. Si poate ca vietatile
trebuiau lipite la final. Li s-a estompat mult culoarea. Realul este putin
mai palid ca imaginea.

Cam asta a fost aceasta experienta, practic incompleta. Am mai invatat
cate ceva si recunosc ca mi-am dorit o astfel de imagine.  Nu a fost sa fie
cum as fi vrut, insa nu-i bai. O voi relua!


Varianta in rosu!




Activitati de vara (8) - Felie de pepene transformata

Activitati de vara (9) - Sirena




4 comments:

  1. Imi place mult de tot cum arata in "prima etapa". 😊 Varianta rosu pare ca e in momentul in care un rechin tocmai s-a hranit, in apropiere, cu ceva ce are "sange cald". 😊
    E fain "tabloul" tau - arata ca si cum as vedea vietatile prin geam de acvariu.
    Cumva, mi se pare cam complicat de facut (pentru mine) ce ai reusit tu. In plus, ideile mele cu privire la subacvatic se rostogolesc degeaba prin cap - doar imi naucesc neuronul. 😊
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga, si o saptamana super!
    Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi am curatat servetelul de pe vietati. Mi-am revenit putin.
      Am reusit sa nu le tai! 😊 Nu e complicat, doar ca trebuie diluat adezivul. Am avut noroc ca aveam pastrate niste cutii de crema chiar bune ca dimensiune pentru operatiune. Singura chestie este ca totusi trebuie sa stii cum evoluezi cu etapele, sa-ti fie clar ce urmeaza sa faci. Si acum mi-a ramas adeziv colorat si adeziv alb, asa ca trebuie sa ma gandesc ce voi mai face. Poate un balon...
      Sa stii ca asa mi s-a parut si mie, cu acvariul. Totusi trebuie sa continui pictura pe el. Si am constatat ca am uitat sa lipesc bucatele d-alea puse si la sirena. Zapacenie maxima... 😊
      Rechin si sange cald? Esti teribil de imaginativa.
      Poate ca instinctiv ma luptam cu cineva... 😊
      Pupici si multumesc pentru ganduri, Diana draga!❤️😘

      Delete
    2. Din cele ce-am constatat, reusesti mai mereu sa continui o lucrare sau s-o modifici cand consideri ca e cazul si e ceva ce foarte apreciez. 😊 Eu doar imi propun chestiuni de gen dar reusesc atat de rar incat nu stiu de ce-mi mai propun/doresc! 😂

      Dadada! Sa fie balon! 😊 Sau ce vrei tu, pentru ca la fel mi-e entuziasmul! 😊 Spor sa fie, cu bucurie!
      Si eu iti multumesc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

      P.S. Am vazut destule filme cu rechini, deci nu prea e imaginatia (mai mult "amintiri"). 😊

      Delete
    3. Este cam putin timp si trebuie sa ma concentrez, mai ales ca mai avem o provocare, citatele (le-am mutat pe 2) si cine stie ce se mai iveste... Am vazut si eu rechini, dar de multe ori inchideam ochii, asa ca am renuntat sa vad sangeroase de acest gen. Continui sa ma intreb daca regizorii aia sunt centrati sau nu! 😊
      Pupici! Seara frumoasa!❤️😘

      Delete