Friday, September 2, 2022

Activitati de vara (10) -
O rama putin modificata

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 10 - Conservam amintiri




Am primit cu ceva timp in urma o rama alba si cu barcuta intr-un colt.
De prima data am vrut sa o modific, insa acum a venit momentul.
Asa, ca spatiu pentru cate o fotografie, din cand in cand!




Prea multe nu am facut: am vopsit rama, am lipit cateva stelute de mare din lut
- niste incercari mai vechi- , am adaugat putin din plasa decor pe care am mai
folosit-o si am pictat putin barcuta. In zona dedicata fotografiilor este o incercare
pe baza tutorialului din saptamana 6 cu hartia falsa de orez, dar folosind culoarea
marina de data trecuta si o bucata de ambalaj alb si subtire.

Nu e chiar un final apoteotic al activitatilor de vara...😊

Ii multumesc lui Niko pentru acest joc simpatic si colorat, ce ne-a tinut
in priza!







 Activitati de vara (9) - Lumea subacvatica



4 comments:

  1. Foarte frumos ai modificat rama. Imi place cum ai colorat-o, cum ai accesorizat-o, iar fundalul chiar deosebit. Ma bucur ca te joci si incerci tehnicile postate anterior.
    Nu am lucrat niciodata cu hartia de orez, pare chiar interesant ce arata doamna in filmulet. Multumim de descoperire.

    PS: sper sa-ti placa si urmatoarea etapa a calendarului recreativ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In realitate arata putin mai bine, dar pana nu imi gandesc spatiul in care sa fac poze...😊 Hartia de orez cred ca a aparut pentru tehnica sevetelului. Este mai rezistenta si poate fi lipita mai usor. Dar cu putina atentie orice servetel poate fi folosit. Am facut combinatia cu un pliculet de nes si am facut mai multe teste pana am terminat culoarea, ce recunosc e frumoasa, dar inca nu mi-e clar ce fac mai departe. Insa, sa stii, lipind pe ceva lucios iese pe partea respectiva ca si cum suprafata este plastifiata. Efectul e interesant, dar iarasi nu mi-e clar mai departe ce si cum. Oricum, imi place, chiar daca au aparut zeci de intrebari.
      Am vazut pe repede inainte, o sa revin la tine.
      Sanatate, pupici si un final de saptamana odihnitor!❤️😘

      Delete
  2. Imi place foarte mult aceasta rama cu aspect vintage! Ceea ce ai lipit in "chenarul" maro pare a fi marea! Si astfel se potriveste cu barcuta!
    Foarte fain ceea ce ai reusit! Stelutele de mare ma duc cu gandul la un tablou (ramas, ca prin minune, intr-o stare foarte buna) descoperit intr-o epava scufundata... Da! Imi fuge gandul la pirati! 😊
    Noapte buna iti doresc, Suzana draga, si o saptamana extra-buna! Pupici! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Realul arata mai bine decat poza, asa cum se intampla
      mereu.😊 Asa mi s-a parut si mie, fiind culoarea aia ce imi place mult. Mai am ceva material, asa ca trebuie sa mai fac niste ''plastifiate', sau poate altceva, sa vad ce...
      Incercam sa-mi aduc aminte cand am facut stelutele, dar nu mai stiu. Am o cutie cu teste, inclusiv de fimo, unele chiar reusite. Trebuie sa le plantez pe unde pot! 😊
      Da, da! Pirati! Sa vad la Beccy, poate gasesc vreo imagine pentru septembrie...
      O saptamana frumoasa, Diana draga! Pupici si spor la tot!❤️😘

      Delete