Tuesday, September 13, 2022

Inapoi la scoala (2) -
O coperta speciala

A inceput  scoala impreuna cu noua provocare a lui Niko.

Saptamana 2 - Coperti de hartie.



M-a atras mult tehnica inmuierii hartiei rigide de ambalaj, in ideea crearii
unei suprafete similare cu pielea. Am incercat si pe hartie obisnuita, cu sau fara
colorare din tusiere si am folosit o crema ieftina de maini, nu prea grasa.
Efectele tin de cat de mult sau daca motolim hartia. Culoarea din tusiera se duce
pe cutele rezultate.  Pentru acest experiment nu mi-am propus sa adaug si o alta
nuanta hartiei, provenita dintr-o punga simpla de ambalaj,



Hartia a devenit parte a copertii unui caiet de schite, cam ciudat cumva,
cu hartie movulie si  poroasa. Intre caiet si ea am pus un carton cu rol
de rigidizare, dupa cum vedeti in imagine.


Ar fi trebuit sa indoi cartonul facandu-i o curbura mai accentuata, potrivit
grosimii caietului, insa nu s-a intamplat asta, asa ca l-am prins cu un elastic
rotund introdus prin doua gauri practicate pe spate si in care am format
doua capse metalice.




Nu stiu cat va tine, insa imi place mai mult caietul imbracat asa! 😊



Inapoi la scoala (1)










10 comments:

  1. Super-excelent arata invelitoarea caietului tau! Imi place de numa'! Chiar ca are aspect de piele! Felicitari, felicitari, felicitari! 💖 Imi place si ideea snurului! Si-mi place si cum a iesit poza modificata!

    Am incercat si eu - pe o bucatica - partea cu șifonatul hartiei si ungerea cu alifie... Dupa o zi inca era grasoasa, dar am sters surplusul si arata... ca si cum ar fi fost mezeluri grase impachetate in ea! 😃 Mai trebuie sa o colorez un pic, sa vad ce-mi iese...

    Multumesc pentru video! Chiar sper sa reusesc acele "colturi"!

    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Si spor in tot ce faci! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum vreo ora nu am putut sa raspund tocmai la mine!
      Daca as fi avut o tusiera mai maro, poate ca ar fi fost... mai piele.😃 Insa recunosc ca sunt tare bucuroasa ca am descoperit tehnica. Insa o mai explorez. Am facut mai multe bucatele, insa incerc si alte idei in loc de mototolire...Nu trebuie sa lasi surplus. Mie asa mi s-a parut. Si dupa ce o acoperi, o mai poti mototoli, sa intre mai bine. Nu mie clar alti pasi pe asa ceva continand grasime. Trebuie vazut.
      Oricum si eu am nevoie de colturi pentru a proteja... colturile.
      Insa nu cred ca mai am timp acum. Peste vreo saptamana!
      Multumesc, Diana draga! Pupici si noapte buna!❤️😘

      Delete
  2. Arată tare bine, Suzana! Bravo! Nu-mi dau seama cum e la mână, dar arată bine. Şi de ce să nu ţină?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fata de hartia rigida de punga - ambalaj este mult mai moale, dar evident diferit de... piele!
      Este totusi hartie, de aia am spus. Insa gasind si cum se fac colturile, va fi si o urmare. Asa ca sper sa tina. Trebuie un alt concept pentru o coperta 'mutabila'! Asta e cu dedicatie...😃
      Multumesc, draga Potecuta!
      Noapte buna! ❤️😘

      Delete
  3. E superba, cel puțin în poză arată grozav. Mă bucur că ai putut folosi tehnicile recent descoperite de tine într-o provocare din calendarul recreativ.
    PS : Pentru că esti plecată în vacanta (distractie placuta) profit sa te anunt sa incepi sa-ti aduni materiale pentru urmatoarea etapa (Materiale din natura). Lucrez zilele astea la postare, dar pot sa-ti spun ca vom lucra cu flori, frunze, seminte, cafea, crengute, fructe cu coaja tare(castane, nuci, fistic, ...), crengi, pietricele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca arata bine si in viata reala. Este la fel de fascinanta tehnica asta ca acul, doar ca obtii o chestie temporara ca si hartiile gen orez.Iar culorile astea maronii nu se potrivesc la orice. Am facut si cu hartie alba si parca imi place mai mult.
      Multumesc ca mi-ai spus, insa poate faci intervalul global pentru tabel, daca poti.
      Numai bine si multumesc pentru provocari! Pup.❤️😘

      Delete
  4. Interesant procedeul de tratarea hârtiei ! Rezultatul : parcă este o agendă ! Felicitări !
    Pupici ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Chiar este incredibil de
      Interesant. Nu mi-as fi imaginat pana nu am
      Incercat.
      Doar bine la tine, draga Prietena!😙

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you a lot! If it is a drop of inspiration here, it's perfect!
      Be well and inspired always! Have a fine Autumn!

      Delete