Tuesday, September 27, 2022

Inapoi la scoala (4) - Penar vintage

A inceput  scoala impreuna cu noua provocare a lui Niko.

Saptamana 4 - Penar.

 

Ii multumesc Dianei pentru ca a fost sursa mea de inspiratie. 
Am mai acoperit un ambalaj de ciocolata dar nu mi-a placut ceea ce a iesit.
Asa ca de aceasta data, ambalajul l-am folosit ca sablon pentru a face un
altul putin mai mare, dintr-o plasa de cadou cu tenta vintage.  Practic am
decupat doua bucati si le-am lipit sa fie putin mai rigid ansamblul.
Pe muchii am pus o banda adeziva cu model si transparenta pe fata, ca
sa nu obturez modelul.


Pe spate, pe niste linii de indoire ale hartiei am mai lipit banda cu model.
Iar inchiderea am facut-o cu doua bucatele rotunde de velcro.

Este destul de moale 'penarul' meu si probabil ca incap acolo vreo patru creioane,
insa marturisesc ca ii voi deturna destinatia.

Nu aveam in ce sa pun  sarmulitele de la acul persan, asa ca s-a adjudecat destinatia!😊






Pot marturisi ca mi-e tare dor de scoala...?





Inapoi la scoala (3)
 
 
 Fara legatura cu penarul...😊









4 comments:

  1. E superb penarul tau! Are un aspect excelent! S-ar putea spune ca se numara printre primele penare aparute in lume. Super! (am mai zis ca-i super penarul!?) 😊
    Ma simt onorata ca zici ca te-am inspirat. Multumesc. 😊
    Noapte buna, Suzana draga! ❤ Zi frumoasa! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar asa a fost. Tu ai generat ideea. Insa avand deja o experienta anterioara nereusita, mi-am zis sa schimb putin.
      Entuziasmul meu e mai moderat. S-ar potrivi mai bine unui jurnal din ala cu mult mixed la care sa-l adaug si pe el. Punga aia de cadou insa mi-a placut si mi-am zis ca se asorteaza si cu coperta. Asa ca asta e noua experienta. Tu ai zis ceva de piele. Poate ar merita incercat modelul asta subtire.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si noapte buna!❤️😘

      Delete
  2. E superb Suzana, și chiar dacă nu are in final destinația de penar, așa cum am specificat în temele etapei, toate si-au pastrat denumirea inițiala legată de pregătirile pentru școală, dar se puteau adapta în funcșiile de nevoile tale și ale Dianei, voi fiind singurele participante la aceasta etapă. Imi pare rău, dar eu chiar nu am rușit să mă mobilizez deloc în această lună.
    Mă bucur mult să citesc că nu va rămâne doar un obiect uitat intr-un sertar și că iți va fi util pentru păstrarea acelor persane, o tehnică care știu că ai descoperit-o și incercat-o odata cu calendarul recreativ și care ti-a placut mult. Acum realizez co ceea ce am in minte pentru etapa de Craciun ar putea fi realizat cu acul persan. Dar vom vedea la momentul potrivit.
    Felicitari și mult spor în continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Niko pentru aprecierea generoasa! Si pentru faptul ca ne-ai tinut in priza, cu subiecte care poate ar fi ramas neabordate. E adevarat ca am amanat alte lucruri facandu-le pe acestea, insa atat de mult am mai invatat, incat poate acesta a fost si scopul perioadei. Am vazut temele urmatoare, insa sper sa lasi tabelul deschis pentru intreaga perioada, daca e posibil evident.
      Si penarul asta chiar il voi folosi pentru acele sarmulite
      mult prea fine. Am incercat sa vad daca gasesc un asfel de fir
      in zonele 'tehnice' dar se pare ca nu am descoperit o sursa posibila.
      Multumesc pentru urari. Ti le intorc insutit.
      Sanatate maxima! Pupici! ❤️😘

      Delete