Wednesday, September 7, 2022

Inapoi la scoala (1) -
Doua suporturi, aceeasi tehnica

A inceput  scoala impreuna cu noua provocare a lui Niko.

Saptamana 1 - Suport pentru creioane, pensule sau alta destinatie utila noua.





Folosind tehnita servetelului  am acoperit un borcan de sticla ceva mai inaltut si
o cutie de plastic ce a gazduit un gel de dus.
Am folosit doua bucati de hartie de orez, una cu un subiect marin si cealalta cu
destinatie de ambalaj. Sticla am acoperit-o cu vopsea acrilica alba, pentru ca
hartia sa se vada mai bine.
Destinatia borcanului de sticla este pentru cateva pensule. In partea de sus
deocamdata am pus o panglica alba.



Al doilea recipient acoperit in aceeasi tehnica, are un interior detasabil dintr-o
bucata de perdea, pe care am cusut-o si e indoita pe marginea tubului. Am fixat-o
mai bine cu un snur pe care am strecurat o inimioara cu ingeras.
Interiorul gazduieste un sirag de matanii. Asa am simtit, asa am facut!


Cam asa arata munca mea la prima provocare!  😊











10 comments:

  1. Imi plac suporturile tale! Borcanul apare ca fiind diafan!
    Ideea cu interiorul detasabil e faina.

    Arata bine imaginile "prelucrate - borcanul e chiar spectaculos, din punctul meu de vedere.

    Am vazut filmuletul! Doar ca nu scoteam varful limbii la cat m-am concentrat sa inteleg ce face! 😃 Arata nemaipomenit obiectele din "ață filigran"! Aproape ca sunt tentata sa incerc dar... multa rabdare e necesara!
    Felicitari pentru suporturi! Multumesc pentru filmulet!

    N-am nicio idee de suport - ceva ce n-am mai facut sau ceva... nu stiu! Sper sa-mi vina o idee pana duminica!
    Noapte buna, Suzana draga! ❤ Si zi frumoasa! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filmuletul iarasi m-a entuziasmat. Cred ca trebuie incercat pe ceva simplu. Ideea e chiar interesanta. Poate incerc o eticheta! 😃
      Tehnica cu servetele chiar e buna. Daca aveam un borcan de plastic ar fi fost si mai bine pentru pensule, ca oricum daca pica pe jos se poate sparge... Si mie mi-a placut ideea cu interior detasabil. A venit dimineata...tiptil! 😃
      Stii care a fost prima idee?Sa acopar cu fetru. Sau chiar doar din fetru un recipient, daca e mai rigid putin. Poate iti foloseste. Sau fir lipit, cum vreau sa mai fac un borcan.
      Multumesc, Diana draga! Pupici!❤️😘 O seara buna!

      Delete
  2. Cât de frumoase sunt!! Aş pune borcănele din astea peste tot, de decor. Şi unul în baie, pentru pastă şi periuţe de dinţi.
    Frumoase tare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potecuta, iti doresc sa te trezesti intr-un weekend cu ideea
      ca iti faci un astfel de decor. Asa sau altfel. Ca idei sunt multe.
      M-as bucura enorm!
      Multumesc mult! O seara minunata!❤️😘

      Delete
  3. Multă imaginație - frumoase realizări !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Prietena!
      Ma joc si eu, ca ne tot provoaca Niko!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Felicitari pentru realizare. Sunt deosebite amandoua. Să te bucuri de ele și să le folosești cu drag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totul este din cauza ta, draga Niko! Am atatea de facut si eu ma joc! Si imi place mult-mult! Chiar arata binisor. M-a surprins putin cand am dat cu primul strat de adeziv pe sticla, ca s-a curatat in cateva zone albul dat anterior. Trebuie sa fiu mai atenta pe viitor.
      Sanatate multa, draga Niko! Multumesc mult!❤️😘

      Delete