Thursday, August 18, 2022

Activitati de vara (8) -
Felie de pepene transformata




Am reusit o continuare. Felia a devenit o barcuta, finalizata tot cu acul persan.
Apa, cerul, eventual norii, va rog frumos sa vi le imaginati... Sau puteti trage
cu ochiul la pozele Potecutei.  Imi propusesem sa le pictez, dar pana nu exersez
pe astfel de materiale, nu am vrut sa merg mai departe.


Aveam o rama de carton pentru fotografii, insa cele doua componente nu
aveau legatura intre ele. Asa ca prinderea am facut-o cu rondele de velcro.
Rama am acoperit-o prin tehnica servetelului.  Materialul cu felia este
fixat cu banda dublu autoadeziva. Asta dupa o etapa ce nu  se vede prea
bine in detaliul de colt. Nu stiu daca a-ti folosit benzi din acelea ce se lipesc
pe material cu fierul incins?  Am folosit asa ceva pe margine, pentru a nu
se mai destrama si a o manevra mai usor.

Acesta este noul experiment din aceasta saptamana!😊




Activitati de vara (7) - Felie de pepene






6 comments:

  1. Arata minunat barcuta-pepene! 😊 Nu mi-ar fi trecut prin minte o asa idee! :)) (o voce, de colo: "care minte?") 😊

    Apa, cerul... am observat ca nu-s doar pentru ca ai apelat (si) la imaginatia mea - rama, cred, a creat "iluzia" de cer si apa.
    Si in ansamblu arata foarte frumos!
    Spor la lucrul de placere, Suzana draga! ❤ La orice "lucru" iti doresc spor, dar ar fi ideal sa fie mai mult placere. 😊
    Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cele doua modele apartineau aceleiasi foi. Si mi-am zis ca aduc cumva culorile lipsa din centru. Insa cand ma intrebam daca sa fac trei laturi cu albastru si una cu verde, ceva 'mi-a soptit' ca sus si jos trebuie sa fie la fel asa ca verde este si sus si jos!
      De cand facusem felia , mi-am zis ca o voi continua asa.
      Este vela putin fortata si mai trebuia inca una, insa simbolul era clar, asa ca am lasat asa.
      Multumesc mult, Diana draga. Am exersat ceva dupa tutorialele puse pentru a face 'hartie de orez' aparenta.
      E interesant cum se deschid noi drumuri.
      Pupici! Un weekend linistit.❤️😘

      Delete
  2. La prima veedre am crezut ca si rama e imbracat in material. Doarcand am citit am studiat mai bine poza. superb ti-a iesit tehnica servetelului. Apa si norii cred ca ar fi icarcat mult tabloul, chiar pictatate de ar fi fost. Mie i se pare perfect asa cum l-ai facut.
    Felicitari

    ReplyDelete
    Replies
    1. La a doua vedere, ai perfecta dreptate. S-ar fi incarcat mult cu niste culori. Chiar nu am avut curaj sa incerc direct. Dar o sa o fac, asa, sa vad cum se comporta, pe o alta bucatica.
      Nici acum nu prea inteleg ce rama am cumparat, de trebuie sa le fixez prin lipire cele doua parti. Nici nu stiu de unde am luat-o...😊
      Multumesc, draga Niko. Doar bine la tine!❤️😘

      Delete
  3. Nice blog. Am very much intrested in astrology and I am a regular visitor of good blogs on astrologer. I've added your site to my regular checklist and I visit your site daily.I also visit sites like best astrologer in hyderabad which are very informative like yours. Thanks for sharing this post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is my handmade blog. I'm glad you enter here.
      All the best to you!

      Delete