Sunday, July 24, 2022

Activitati de vara (4) -
Flori uscate si vopsite

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 4 - Curcubee

 



Aveam o crenguta cu trandafirasi uscati,  ce se pastrase destul de bine.
Si mi-a venit o idee, pentru ca erau sapte floricele.
Am folosit unealta mea de pulverizare culori. Fiecare floare am vopsit-o
separat, formand curcubeul.
Aveam un mic suport de lemn pastrat de la un pachet de branza! 😊
L-am vopsit pe interior si pe muchie am dat cu  oja stralucitoare,
pastrata pentru astfel de scopuri.



Pe interior am lipit un plastic pentru a-l suprainalta.
Apoi am lipit trandafirasii colorati, galbenul fiind punctul central.
Si astfel i-am pastrat sper eu, pe o mai mare perioada de timp...







Activitati de vara (4) - Schite la repezeala










6 comments:

  1. Interesant. Imi plac trandafirii colorati, desi nu m-am lamurit cum ai reusit acest lucru.
    Interesant tutorialul pentru accentuarea culorilor. Oare unde as putea gasi asa ceva?
    O seara frumoasa si o saptamana usoara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am luat de la Lidl, cred ca acum vreun an, ceva intitulat 'airbrush pen set' ce se poate incarca pe usb. Avea si cariocile evident. Si carioca se introduce intr-o fanta si se pulverizeaza culoare prin apasare pe un buton. Nu incercasem pe plante...
      Nu stiu daca exista asa ceva la noi, dar pentru ca am vazut ce ai intrebat, am incercat cu o crema de galbenele. Si intr-adevar culorile se intensifica. Grasimea cred ca dizolva superficial culoarea. E o presupunere.
      Multumesc, Niko! O saptamana usoara si tie. ❤️

      Delete
    2. Ma gandeam sa incerc cu o astfel de crema de corp mai grasa. Deci functioneaza. Multumesc de pont.

      Delete
    3. Parca la plafar se gasea vaselina pura. Cred ca este o posibila optiune. Cu placere, Niko!

      Delete
  2. De-ai sti ce mult imi place ornamentul acesta! 😊 E foarte reusit - si ingenios. Felicitari! 💖
    Imi place extra-mult si "negativul" - trandafirii par, cumva, incandescenti!
    Saptamana excelenta iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recunosc ca si mie. Ma tot uitam la firul cu trandafirasi si mi-era teama ca in cele din urma le vor cadea petalele. Asa ca am luat initiativa. In negativ parca am vazut cristale...
      Am vrut sa fac ceva anume. Data trecuta au fost doar teste mai vechi.
      Multumesc mult, Diana draga! Noapte buna si zile inspirate!
      ❤️😘

      Delete