Tuesday, July 19, 2022

Activitati de vara (3) -
Evantai... de birou

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 3 - Evantai


Baza este un carton albastru inchis pe o fata si alb pe spate, de 24 cm x 34 cm.
L-am pliat si pe o parte din pliuri am lipit bucatele dintr-un evantai vechi rupt.
Fusese din lemn foarte subtire. Le-am prins cu banda dublu autoadeziva si am
presarat putin sclipici pe unde se vedea banda. Am mai adaugat autocolante
cu model in partea de sus si pe doua pliuri.



Apoi am perforat cartonul si l-am strans cu fir si am strecurat un ornament
inimioara.
Si asa am obtinut aerul meu 'conditionat'! 😊







Activitati de vara (2) - Umbrelute


Si pentru ca am descoperit un paun simpatic vi-l arat, ca poate va tenteaza:

Sursa

 



8 comments:

  1. Și păunul ar fi putut foarte bine reprezenta cu succes aceasta temă.
    Îmi place foarte mult "aerul tau condiționat" de birou. Frumos și practic.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am cautat ceva evantaie pictate, sa mai pun un tutorial, dar cand am vazut paunul mi s-a parut dragalas, ca si site-ul sursa, cu multe chestii pentru pitici, asa ca l-am lasat.
      Multumesc, Niko! Este perfect aerul conditionat...❤️

      Delete
  2. Cat de elegant este evantaiul tau! ❤️ E frumos-frumos! Ornamentul inimioara se potriveste super! Imi place mult (si) "combinatia" argintiu (si alb) cu albastru! (adica, accesorii albe/argintii la ceva albastru).
    Si "stilizarea" imaginii e faina! M-am gandit la paun cand am vazut-o si deruland in jos pagina... am dat de paun! 😊 Cred ca-mi voi incerca talentul.
    Spor in tot ce faci, Suzana draga! ❤️ Noapte buna! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. In poze nu se vede prea bine, accesoriile de sus sunt aurii. Ma exaspereaza ca nu ajung sa se vada bine anumite detalii.
      Tot zic sa-mi fac o incinta, insa trebuie sa ma documentez mai bine. Mi-ar placea sa fac si eu paunul, insa nu din hartie, nu stiu ce mi-a venit!😊
      Multumesc mult, Diana draga! Am mai redus decalajul cumva!
      Pupici si noapte buna! ❤️😘

      Delete
  3. Lovely photos, but I am not able to translate it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A friend provoke us to a Summer challenge, with different subjects. We can create with whatever method we want.
      But I like to recycle, so this time for the subject 'fan' I use cardboard, pieces of a broken fan and some stickers.
      I was fun!
      I have a function for translation at the beginning of the right column. May be you can use it.
      Thank you for your visit in my handmade space!
      Have a nice week and... good night!

      Delete
  4. Ai un adevărat talent ! Un evantai realizat cu grație !
    Păunașul este puțin cam poznaș !!!
    Pupici ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. E chiar poznas. E pe agenda sa fac si eu unul, cand ma hotarasc asupra hartiei.
      Multumesc mult pentru vizita aici si apreciere.
      Seara buna, draga Prietena! Pupici! ❤️😘

      Delete