Wednesday, July 6, 2022

Activitati de vara (1) -
Inghetata ciufulita...

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 1 - Inghetata


Fata 1

Fata 2



Am profitat de acest  joc ca sa mai experimentez o noua unealta.
O puteti vedea mai detaliat in acest tutorial. Baza mea de lucru este o
bucatica de plasa de pus pe pereti!😊
Tehnica nu se prea potriveste cu o inghetata, dar m-am incapatanat
si a iesit ceea ce vedeti. Bucatile de fir au 10 cm. Le-am pus cum vedeti
in poza de mai jos. Dupa instalare, am fixat usor triunghiul cu fir subtire.
'Inghetata' este formata din patru pompoane dintr-un kit cumparat, lipite
intre ele si apoi lipite pe partea superioara a firelor.


Poate recidivez subiectul pe o alta idee. Ma mai gandesc!
Oricum, a fost amuzant de lucrat! Insa nu am avut curaj sa mai tai plasticul.










14 comments:

  1. Tare interesantă tehnica asta! Şi apetisante bilele alea, oare din ce fructe ar fi? :)
    Zi frumoasă, Suzana!
    Potecuţa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toate fructele posibile. Am ochit coacaze, caise, kivi, asa, la o prima vedere...😊
      Tehnica e interesanta si simpla, doar ca metoda este mai mult pentru chestii pufoase gen covorase sau... ma mai gandesc.
      Multumesc, draga Potecuta. Seara frumoasa!❤️

      Delete
  2. Arata superb! (mai ales fața 2). 😊 Vesele foarte pompoanele!
    Felicitari pentru aceasta delicios de pufoasa si coloarata inghetata!

    Nu stiu ce-am de-mi plac asa de mult pompoanele! :))
    Scosesem si eu ceva plasa de pus pe pereti, in ideea de-a "modela" in romburi cornetele din cofraj dar... prea complicat si deloc estetic.

    Cand s-a-mpartit rabdarea cred ca ai luat si rația mea. :)) Am urmarit tutorialul sugerat...
    Imi place de numa' cum arata produsul finit dar cine sa-mi faca un asa "covoras" pufos?! Pur si simplu nu cred ca as avea rabdare.
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Spor in ce faci! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi plac. Cred ca mi-au placut dintotdeauna. Adica in general obiectele (jucariile) pufoase. Daca tot ai vazut tutorialul, plasa de acolo mi s-a parut similara cu cea pentru pereti, chiar daca liniile erau mai groase. Si avea si margine. Nu am mai vazut pe nicaieri asa o plasa in magazine de bricolaj. Ma gandesc ca daca unealta exista poate o fi si plasa. Insa ma gandeam la o tesatura gen sac.
      Cu siguranta nu am luat ratia ta, vazand ceea ce ai mai lucrat!
      Fata 2 e spatele si e cumva omogena. La fata 1 unde sunt firele, le-am rasturnat ca sa apara cornetul sprijinit pe plasa, ca altfel nu faceam nimic. Nu am fost inspirata cu metoda, dar am fost curioasa cum se lucreaza. 😊
      Putem spune ca am spart gheata...
      Multumesc, draga mea! Pupici si spor si tie la tot!😘 ❤️
      Noapte buna!

      Delete
  3. La prima vedere am crezut ca e ceva cu totul si cu totul nou pentru mine. Apoi am vazut tutorialul si am recunoscut unealta si covorasul. Dar a fost ceva nou sa le vad impreuna. Am o unealta de acest gen, dar nu are tija indoita ca aceasta. Am primit-o de la mama si era folosita pentru repararaea lucrurilor tricotate. Daca nu ma insel ce am eu se numeste ac de tricotat ciorapi (pe vremuri reparam cu el firele duse).
    Plasa de acest gen am cumparat candva demult din magazinele de bricolaj, doar ca nu este foarte tare, ci mai maleabila. Nici nu mai stiu pentru ce este exact facuta, eu am luat-o sa fac covoras de baie, in stilul din tutorial, dar cu fasii din tricouri ( nu am facut inca)
    Imi place tehnica asta si cu unealta asta cred ca este super usor de facut, doar ca vorba ta, pt proiectul cu inghetata nu se potriveste perfect ca ai fost nevoita sa prinzi zulufii pentru a da forma conului. Oare daca ai fi facut zulufii mai mici si cu alte culori chiar si cupele de inghetata, ceva asemanator acului persan, ar fi fost oare mai bine? Adica imi dau seama ca trebuie firul de ata destul de marisor ca sa il poti innoda pe plasa aceea, dar ar merge tuns apoi mai mic?
    Felicitari pentru proiect, si pentru curiozitatea ta de a descoperi si incerca tehnici noi. Chiar imi place mult ce ai descoperit.
    Spor si inspiratie in continuare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vazusem tutorialul si apoi am luat unealta. Nu o puteam utiliza decat pe doua lucruri: plasa de reparatii si probabil pe sac, dar aceasta era prea moale. Ideea este ca zulufii trebuie dimensionati corect, pentru ca nu poti face bucla prea usor, fiind scurti. Doar sa-i tai ulterior. Dar nu mi-am propus, pentru ca nu ar fi iesit 'cornetul'. Acul persan nu putea fi folosit aici.
      E simpatica foc tehnica si am vazut pe net un fel de plasa pentru a fi pusa sub covoare sa nu gliseze!😊 Altfel, nu stiu.
      Voi incerca cu sac, eventual. Zulufii sunt faini, Dar trebuie totusi un proiect, nu asa, la plesneala! 😊 De la departare aduce cumva cu un cornet... Recunosc ca plasa aia de fibra poate fi un suport interesant, dar trebuie gandit proiectul.
      Multumesc mult Niko! Mergem mai departe!
      Spor la tot si multam pentru inspiratii! 😘 ❤️

      Delete
    2. Hai am stat si m-am mai gandit si mi-am adus aminte: plasa de care vorbeam mai sus este din fibra de sticla, dar nu este canvas ( am vazut canvas in Jumbo la niste seturi de cusut pentru copii, dar nu si separat). Am si plasa de covor, antialunecare, dar aceea e si mai maleabila decat cea din fibra de sticla.

      Delete
    3. Mie mi-ar placea mai maleabil. Plasa de fibra e aparent moale, dar nu am testat-o la indoire. Nu stiu daca tine. Cred ca pe margini trebuie gandita finalizarea marginii. Ai vazut in tutorial. Si fibra mai are o problema. Cel putin aia care o am eu. Firele au grosimi diferite... Tocmai m-am jucat si am indoit-o. Se rupe repede... 😊
      Pe un link de la Dedeman am vazut ceva similar cu tutorialul si era antiderapant covoare. Dar pana nu vad...
      Oricum, a fost un experiment interesant!

      Delete
    4. daca vrei maleabil, celmai bun e antiderapantul de covoare. Il sipoti indoi si finisa pe margine ca in tutorial. Mult spor la urmatorul proiect in aceasta tehnica.

      Delete
    5. Asa mi-am inchipuit si eu. Insa nu cred ca va fi prea curand.
      Nu e vorba de suport. Conteaza modelul si firele!
      Poate doar ceva micro...😊

      Delete
  4. Esti ca mine. Daca un proiect nu e micro, nu conteaza cat de super e tehhnica in care e facut, nu ma apuc de el. Stiu din experienta ca nu le mai termin : am doua goblene incepute, un fular intr-un model deosebit, Inca mai sper sa le termin, dar nu cred sa fie prea curand

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am un goblen inceput de multi ani. Am mai spus. Sincer subiectul este strict legat de spatiul avut la dispozitie. Proiectele incepute si neterminate trebuie puse totusi activ. Nu am unde. Doar un puzzle sub canapea! 😊
      Imi place si tehnica asta. Asa ca o am in vizor. Oricum, proiectele maxim A4 le putem gestiona mai bine. Pentru cele mai mari trebuie atelier.

      Delete
  5. Very pretty, Suzanne.
    Best Wishes to you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Dixie. I love this kind of experiments.
      Have a beautiful week!

      Delete