Thursday, July 21, 2022

Activitati de vara (4) -
Schite la repezeala

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 4 - Curcubee






Pana la o postare mai serioasa, mi-am luat avant sa va arat cateva incercari
a unui set de carioci. Au fost doar incercari 'cautatoare'. Nimic special.
Dar prea stateau intr-un carnetel cuminti si intrebatoare.

'Ai de gand sa faci ceva cu noi? Cat mai asteptam pana sa te decizi'?

Asa ca pentru moment m-am decis... la atat! 😊




Activitati de vara (3) - Evantai de birou










4 comments:

  1. La repezeala sau ba, arata fain "abstractele" tale in culorile curcubeului!

    L-am vazut pe nenea cum picteaza un curcubeu! Nu mi-ar fi trecut prin minte sa trasez intai liniile din culorile "principale" si abia apoi sa le amestec pentru a obtine celelalte culori - as fi mers "la rand", iar combinarea culorilor as fi facut-o separat, nu direct in desen. Multumesc pentru idei. 😊

    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi s-a parut foarte interesanta ideea. De aia am lasat-o, ca mi s-a parut metoda deosebita. Imi cumparasem niste carioci si le-am testat in mai multe variante si nici acum nu am reusit sa ma hotarasc asupra cararii... Poate de aici inainte...
      Multumesc, draga mea. Un weekend cat mai placut si tie!
      ❤️ 😘

      Delete
  2. Noroc ca am citit comentariul Dianei ca ratasem filuletul. Ma grabeam sa scriu ca sunt foarte interesante incercarile tale. Au iesit niste modele deosebite, unele pur si simplu grozave. Eu le-as folosi la felicitari, nu ca parte principala, dar combinat cu ceva cusut sau crosetat sau chiar din carton.
    Interesant tutorialul de pictare. Ar fi bun de predat la scoala cand se invata steaua culorilor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sa stii ca mi-au placut si mie. Tot cautam niste geometrii pe care sa le pastrez ca baza pentru alte idei. Ar putea fi valabil ceea ce ai spus tu, insa nu stiu daca sub forma de curcubeu. Atunci chiar imi incercasem cariocile si a iesit ceea ce ai vazut.
      Filmuletul e chiar fain. Acum cativa ani cred, am mai vazut un tutorial al unui pictor care nu folosea decat putine culori.
      Mi-ar placea sa-l regasesc. Din ele genera altele si tot asa.
      Multumesc, Niko! Numai bine!❤️

      Delete