Monday, July 18, 2022

Activitati de vara (2) -
Umbreluta pentru plante

A inceput  Calendarul Recreativ: Activitati de vara,  gazduit de Niko

Saptamana 2 - Umbrelute



M-am inspirat si eu din filmuletul folosit de Diana pentru umbreluta ei.
Are 42 cm diametru si m-am gandit sa o fac protectie pentru flori.
Este acelasi principiu: pe un cerc de carton am lipit 'spitele' provenind de
la o sticla de plastic si apoi un material de la o perdea de dantela, trasa pe
dreapta! Pe zona centrala am adaugat  inca o bucata de material pentru a
estompa limitele de demarcatie intre bucatile de material, pe care le-am
taiat rotunjit si cusut intre ele.


Batului i-am facut o poza pentru a preciza ceva. L-am gasit la o papetarie ce
are si obiecte  pentru bricolaj. Mi s-a parut simpatica ideea ca i-am facut varful
cu o ascutioare. 😊 Tare frumos s-a ascutit...
Am gaurit rondeaua de carton pentru a intra varful batului, peste care am
lipit o margica.
Pe interior am lipit doua saibe, ca alta rima nu am avut la indemana...

Aceasta este umbreluta mea. Modelul poate fi imbunatatit, insa pentu
moment o las asa, ca e functionala.
 
 
 

8 comments:

  1. Foarte practica umbreluta de soare. Si potrivita pentru floarea aleasa ( Violeta de parma, nu?) O idee minunata.
    Mult spor si inspiratie in continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu este violeta, dar nici nu stiu ce e. Mi-a adus sotul doua frunze cu radacinute de la o planta de la servici. Acum, ca am pus-o la prins, astept si eu urmarea. O sa aflu si iti spun.
      Multumesc mult Niko! La fel si tie! ❤️

      Delete
  2. Gloxinie atunci? Au frunzele relativ asemanatoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum ca zici, s-ar putea. Sunt tare curioasa cum evolueaza.
      Acolo sunt doua radacini. Una fara frunza din care au iesit cateva mici frunzulite. Cea pe care o vezi inca nu a dat ceva.
      Nu stiu daca sa o tai si pe ea sau nu. Este insa prea mare si frumoasa, asa ca o voi lasa totusi, ca 'martor'! 😊

      Delete
  3. E super extra faina umbreluta! Si e utila!
    Cand mai gasesc ceva timp (am auzit ca se da la un magazin din apropiere) 😊 cred ca voi confectiona si eu una! Imi place de numa', si am ceva perdele "trase pe dreapta". 😊
    Felicitari, felicitari, Suzana draga! 💕
    Zi frumoasa iti doresc! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utila sper ca va fi, lipiturile nu stiu reactioneaza la soare. Insa ma voi gandi la un concept mai sanatos. Am constatat ca am cateva bete de la o umbrela pe bune, alea de care se cosea materialul, dar sunt doar cinci.
      Nu crede toate vorbele, unele sunt soparle! 😊 Timpul este tot timpul cu noi. Asa am constatat...
      Multumesc si eu, Diana draga! Numai o umbreluta de ploi lumesti si acide nu stiu cum sa fac. Sau poate ca nici nu e nevoie, jocul ca atare este umbreluta noastra! Ce idee creata!😊
      Pupici si o zi frumoasa!😘 ❤️

      Delete
  4. Ce faină e!!!! Nu m-aş fi gândit la aşa ceva! Şi ce drăguţă şi practică e! Mulţumesc pentru idee, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere, draga Potecuta. Ideea este noua si pentru mine.
      Si daca trebuia o umbrela, asta a iesit. O umbrela de soare...
      Multumesc! Seara frumoasa!

      Delete