Sunday, October 30, 2022

An experiment on black...

This project is my entry for:

'October Challenge' - on Beccy's  Place;

 



This project is based on Beccy's creation: 'Tangled Flower'.



I had a piece of black and glossy cardboard from a box. So I wanted to
make an experiment, not so good, but I'll share it on the last hours of the game.
I printed the image, covered the back with white coal, I put the paper over
the black surface and with a sharp wood piece I follow the drawing lines.
This was the way of transfer, not so accurate, as you can see.
With a metallic sharp tool following the lines, I fractured the black surface
and I colored it with gel pens.
The corners are punched. The black cardboard is bonded on another grey
one and I colored a little bit the corners.


Acest proiect este un experiment realizat pe un carton negru si lucios,nu
prea reusit, recunosc.Am transferat desenul tiparit utilizand carbune alb
si apoi am scrijelit liniile cu un varf metalic ascutit. Apoi am colorat
cu carioci cu gel. Dupa perforarea colturilor, am lipit cartonul negru pe
un altul gri, si am colorat colturile.


I did not realize till now, how difficult is to 'emboss' a glossy cardboard with
a sharp tip. 😊



September Challenge


10 comments:

  1. Ce experiment interesant!! Nu am mai vazut carbune alb - ce tare! Mie imi place cum ti-a iesit. Mi se pare foarte complex procedeul - probabil ca pare simplu, dar mie mi se pare ca ai avut ceva de munca - e migalos. Si imi place cum a iesit :)
    Pupici cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca a fost cam migalos, pentru ca e complicat de scrijelit pe carton lucios. Si am vrut sa incerc si asa ceva, chiar daca obiectiv vorbind nu e prea practic.
      Imi pare bine daca ti-a placut. Cred ca va deveni un alt semn de carte...
      Multumesc, Rux! Pupici si seara buna!❤️😘

      Delete
  2. Si mie-mi place cum a iesit! Are aspect de... hieroglifa. 😊 Ca si in cazul sclipiciului: tot ce-i cu negru imi place! 😊 Negru cu sclipici, altfel spus, e o combinatie irezistibila pentru mine.

    Poate ar fi mers mai usor (semnele mai usor de facut pe carton) cu un instrument nu foarte ascutit la varf? Subtire, dar nu prea ascutit - ca un varf usor bont, de andrea (mamaaaa! bine mai explic!) :)))

    Spor la lucru! Deduc ca a inceput provocarea felicitarilor! 😊 Succes iti doresc, Suzana draga! Si multa inspiratie - sa vina la fix muza, nu cand vrea ea. 😊
    Pupici! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Hieroglifa? Tare de tot!
      Sa stii ca am incercat si cu cea mai fina unealta de embosare la rece, ce are varful rotunjit. Apoi am folosit varful ascutit, pentru ca altfel 'derapa' pe curburi, sau nu stiu eu sa cum sa merg corect.
      Sigur voi recidiva, insa mai trebuie sa experimentez.
      Da, de azi, sau mai exact de asta noapte. E musai sa ma organizez... Sa stii ca nu trebuie sa postezi toate. Poate incerci. Subiectul e pe litere, ca anul trecut.
      Multumesc mult, Diana draga!Pup si o zi frumoasa!❤️😘

      Delete
    2. Iti multumesc pentru invitatie, Suzana draga, ❤ dar n-as face fatza chiar daca nu as participa zilnic. Nici la Calendarul de Advent nu sunt sigura ca pot prezenta, zilnic, ceva... Momentan e un pic aglomerata realitatea mea. 😊 De fapt, aglomerata a fost de la inceputul anului, acum e prea aglomerata - nu ma plang! e o constatare. 😊

      Sunt sigura ca descoperi metoda/unealta cea mai potrivita.
      Nu plec inainte de a-ti scrie ca acum, privind imaginea, ma gandesc la o felie de prajitura cu glazura de ciocolata, decorata cu floricica din crema dulce, colorata. 😊 Un deliciu! 😊
      Pupici cu drag! 😘 ❤

      Delete
    3. Eu am o dexteritate sa mi-o aglomerez, ingrozitor! Si ceea ce aveam pe agenda s-a cam amanat. Insa nu regret participarea, chiar daca e cumva complicat, dar are niste efecte mentale foarte interesante.Calatoria e frumoasa. Ajung eu cumva la finish...
      Sincer, nu cred ca exista vreo unealta pentru asa ceva dedicat. Totul e mana si atentie si evident exercitiu. Si nici acum nu inteleg cum a venit ideea, sau de ce...
      Mi-a facut pofta de prajituraaaa! Ciocolataaaa!
      Vezi ce inseamna alte impresii?
      Pupici si o zi linistita! ❤️😘

      Delete
  3. Wonderful technique Suzana, and a great result! The colours show up beautifully when next to the dark background. You're always so creative with your techniques and ideas... thank you for sharing!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I really do not know why came this idea. Only a curiosity. But the results could be improved with a good tool and better pens!😊 And using black is a challenge itself...
      Kind as usual, Beccy.
      Thank you and a good start in November and a fabulous challenge!❤️😘

      Delete
  4. Pe mine m-a dus cu gândul la o acadea !
    A ieșit ceva frumos !
    Pupici ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acadea? E posibila ideea si simpatica! As manca niste ciocolata...
      Pupici si seara buna!❤️😘

      Delete