Sunday, October 16, 2022

Calendarul recreativ (2) -
Piatra din rama -
Prima completare

Niko ne provoaca sa participam la Calendarul Recreativ, cu lucrari utilizand
materiale din natura.

Saptamana 2 - Cafea si sursele de inspiratie.



E o completare simpla a ramei pe care a-ti vazut-o data trecuta.
Am vopsit-o in acrilic cu doua nuante, ultima este un auriu.
Am scobit un pic lemnul acolo unde urma sa lipesc boabele de cafea.
Coltul dreapta jos a fost primul si arata cam uratel. Pentru celelalte
am trasat cu ceva ascutit liniile de demarcatie si taieturile au iesit
mai normal. 😊


Nimic spectaculos, doar 12 boabe de cafea lipite cu  un lipici siliconic.

In poza urmatoare se pot vedea doua materiale facute in acea tehnica de creare
a unei false hartii de orez. Albe la origine, culoarea a fost obtinuta adaugand in
lipici niste cafea solubila diluata in putina apa.




Un mic efect...

 


Calendar recreativ 1




6 comments:

  1. Ohhhhh foarte foarte interesanta tehnica hartiei de orez false! Eu cu cafeaua nu prea ma mai am bine -probabil ca la boabe nu as avea mult de comentat. Dar alintaroma aia..... in fine, ma face sa imi doresc sa ma pot teleporta.

    Imi place cum a iesit rama - ce idee buna ai avut:). Boabele se integreaza foarte bine in decor. Abia astept sa vad urmatoarea fila a povestii!

    Apropo de hartie. am facut si eu din hartie la un moment dat o palarie... si ma gandeam acum ca daca as avea unde as face hartie artizanala (reciclare) pentru mine, nu cantitati industriale. Adica mi-ar placea - cred ca as folosi astfel de hartie pentru diverse proiecte dragute :D.

    pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie nu imi place cafeaua aromata. Simpla, neagra, fara zahar e perfecta! Imi place mult ideea acelei tehnici, ceea ce rezulta depinde de material. Am testat si cu bucatele de perdea si iese fain. Si eu as vrea sa fac hartie, stiu partial procedura, insa as incerca cu o minima cantitate, pentru ca e cam mozoleala. E pe wish list...
      Cat priveste lucrarea, inca o creionez!🙂
      Multumesc, Rux! Pup si spor la tot!❤️😘

      Delete
  2. E interesanta rama. Imi place combinatia de culori folosita in tablou si rama. Fain! Abia astept completarile si - mai ales! - sunt foarte interesata de cum va arata la final. Spor la lucru in continuare!
    Saptamana super iti doresc sa ai, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil nu voi pune toate materialele pe ea. Cred ca vor fi si lucrari separate. Cu semintele nu mi-e clar. Nu cred ca am folosit vreodata ceva de acest gen.
      Saptamana linistita si cu spor, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Eram sigură că o să mergi în zona de cafea lichidă cu acele tehnici de prelucrare a hârtiei. Boabele de cafea pe ramă au fost o surpriză plăcută. Mă bucur că ai ales să pui doar atât, chiar dacă pare puțin ca proiect săptămâna asta, dar îți lasă spațiu pentru temele viitoare. Mie îmi trec prin cap deja niște idei și la semințe și la cojile de ouă, dar o să le păstrez pentru mine. Sunt curioasă în ce direcție merge imaginația ta.
    Felicitări. Spor și inspirație!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am vrut sa pun prea multe, ca nu mi s-a parut ca s-ar potrivi. A fost primul lucru pe care l-am incercat, pentru ca am cateva pliculete de nes primite si eu nu beau nes cu diverse prin el. Si eu am ramas curioasa...🙂
      Multumesc la fel, draga Niko!❤️😘


      Delete