Saturday, October 29, 2022

Calendarul recreativ (4) -
Piatra din rama -
A treia completare

Niko ne provoaca sa participam la Calendarul Recreativ, cu lucrari utilizand
materiale din natura.

Saptamana 4 - Coji de oua si sursele de inspiratie.




Completarea se refera exclusiv la rama. Am pus o banda adeziva pe langa decupare
si am lipit cu adeziv de bricolaj coji de oua. Nu ma asteptam la minuni, insa recunosc
ca lipirea s-a derulat altfel decat mi-am imaginat-o.  Cojile s-au crapat cum au vrut,
iar eu doar le-am departat unele de altele!😊

Dupa uscarea adezivului, am indepartat banda, am vopsit cu verde acrilic - doua
nuante- si apoi am adaugat acrilic auriu, mai neuniform.



A fost o experienta interesanta, trebuie sa recunosc, chiar daca procesul nu
l-am stapanit prea bine. Cojile mari se fractureaza aleator pe o suprafata dreapta.
Asa ca a iesit ce vedeti..

Cat priveste negativul, arata cam asa:





Calendar recreativ (3)


Ceva interesant teoretic, dar nu am incercat!









14 comments:

  1. Cea mai vizibila transformare/completare de pană acum. Arata doarte bine. Aceeași tehnică de lipire a cojilor de ou am folosit-o și eu pe sticlă, începând cu o bucată mai mare și presând-o să se spargă în bucăâele mai mici. Dar eu am dat cu grund alb nu cu vopsea acrilică.
    Interesant și tutorialul. Cred că face echipă bună cu cel de data trecută. Abia aștept să-ți văd impresiile, dacă îl încerci. Succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, totusi sunt unele tutoriale in care cojile de ou au suprefete mai mari, necrapate. E ca si cum lipirea s-ar face cu hot glue, ceea ce genereaza o altfel de suprafata, curbata. Habar nu am. Ma intrebam cat calciu au cojile astea de se fac vraiste...🙂 Iar colorarea se face anterior lipirii uneori, ceea ce devine si mai complicat. Grund alb? Ce destinatie are?
      Oricum, a iesit rezonabil, chiar daca urmatoarele completari nu sunt sigura ca vor avea toate loc...🙂
      Multumesc mult! Spor si inspiratie si tie. Pup.❤️😘

      Delete
    2. Nu știu acele tutoriale. Sincer nu am cautat nimic nou, fiind hotărâtă să fac sticla, și cum mai făcusel sticle cu coji de ou, știam deja ce să fac. Eu nu prea am lăsat bucăți mari că stau cumva prea in relief si nu știu dăcă se lipesc bine doar cu aracet. probabil ai dreptate și necesită silicon.
      Grund alb, așa ăă spun eu - e grund acrilic de la Gesso, folosit la tehnica servetelului. Eu am folosit asta pentru că am și lipit servețel peste cojile de ou.
      Celelalte competări nu sunt necesare în tablou sau în ramă, dar pot completa un ansamblu în care să completeze tabloul. Asta ca idee de ale tine cumva unite cum îți doreai la inceput. Tu decizi cum să faci. Multă inspirație!

      Delete
    3. Pai asa mi s-a parut la tutorialele postate de tine. Si pareau unele bucati mai uniforme. Oricum, nu conteaza prea mult.
      Voi mai incerca si altceva. Nu, nu sunt, intr-adevar. O sa vad ce si cum. Insa ar fi bine sa reusesc sa le pun pe toate...
      Multumesc la fel, draga Niko! O saptamana cu spor!❤️😘

      Delete
  2. Ba, eu cred că a ieșit frumos ! Nici nu mă așteptam, așa cu coji de ouă ! Felicitări 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer,nici eu. Ma intreb cum ar arata intr-un 'lapte' de ciment, pe zone mici de pervaz. Am trecut in agenda...
      Multumesc mult, draga mea! O seara frumoasa! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Foarte frumos a iesit rama!!! un efect superb!
    Si clipul este deosebit. Am ramas cu gandul la hotensiile acelea.. Nu cred ca voi reusi eu prea curand sa fac asa ceva... Dar am facut gandva crosetate. Imi plac Hortensiile.
    Acum ma gandesc sa fac ceva si cu coji de oua :))). Nu e corect.
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, superbe florile din filmulet. Acelasi sentiment am si eu.
      Mereu gasesc cate ceva nou ce vreau si eu sa fac. Lista de 'to do' creste... Insa pe bune, desi nu incercasem cojile, am fost surprinsa si chiar sunt multe utilizari posibile.
      Pupici si multumesc pentru apreciere, Rux! ❤️😘

      Delete
  4. Coji de ouă? Nu mi-ar fi trecut prin cap ala ceva. Şi ce bine a ieşit! Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum stii. Chiar daca stiusem, nu experimentasem asa ceva.
      A fost interesant si amuzant!
      Multumesc mult, draga Potecuta! Seara buna!❤️😘

      Delete
  5. Foarte frumoasa rama! Ai avut rabdare! 😊 Am incercat si eu cu rabdarea dar n-a tinut, asa a am ramas la bucatele lipite pe suprafata cat mai mica. Imi place foarte mult si nuanta de verde... E o rama excelenta! Felicitari! Spor la lucru!
    Iti doresc sa ai saptamana minunata, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    Talentata foarte tanti din video! Imi place ideea de a face materialele in casa! Flori de hortensie, insa.... Hm! Mai greu. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totusi nu a fost o munca de sisif. Doar ca lipiciul trebuia pus in etape, pentru ca nu ma miscam prea repede cu cojile.
      Si recunosc ca a iesit destul de bine. Sunt multumita pentru o prima tentativa.
      Filmuletul este deosebit. La floare nu cred ma bag, dar vreau neaparat sa fac reteta!
      Multumesc mult, Diana draga! Vin sa te vad, mai facut curioasa. Pupici si zile frumoase.❤️😘

      Delete
  6. Hortensia din filmuleț nu e grea de făcut, dar e nevoie de forma aia pentru decuparea floricelelor mici și de muuuultă răbdare. Am vazut cofetari care făceau astfel de flori pentru decorarea torturilor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate cu torturile.Unele sunt atat de complicate, incredibil.
      Un accesoriu de bucatarie poate fi folosit si pentru lut. O sa fiu atenta...
      Seara buna, Niko! Spor la tot!

      Delete