Thursday, December 1, 2022

Saltul spre Craciun
Ziua 1: Tricolorul

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 


La Multi Ani Romania!



Gandul meu de azi:

O floare in vaza se ofileste si se usuca, pur si simplu pentru ca nu are radacini.
Radacinile tarii sunt strabunii care se continua prin noi. La randul nostru vom
deveni radacini pentru alte generatii. Cat de puternice vor fi, depinde de alegerile
pe care le facem. Simplu...                  





8 comments:

  1. Foarte frumoasa imaginea! Ne-o aduce cerbul magic "mintea cea de pe urma"? 😊

    Imi place gandul tau de azi. 😊 Mi-ar placea ca cei de azi sa faca alegeri bune pentru (toti) cei care vor veni.
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    La multi ani, Romania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am luat un set de cerbi pentru ai da cand mergem prin vizita.
      In fiecare an am gasit ornamente mai multe de acelasi fel si imi place sa ofer asa ceva. Insa ideea a tasnit chiar ieri. Asa ca mi-am zis de ce nu. Planul de a croseta ceva rapid ar fi fost utopic! Sper sa nu ma inpotmolesc in... ganduri, ca cine stie ce ne rezerva jocul.
      Multumesc, draga Diana!Un weekend frumos! Pupici!😘❤️
      La Multi Ani Romania !

      Delete
  2. E atțt de frumos cerbul ales. Așa cum l-ai pozat cu concarda pe fundalul acela cu sciplici am avut impresia că e o felicitare.
    Frumoase gândurile tale. Te îndeamnă la meditație...
    O luna decembrie cu multe bucurii, Suzana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, dar ar putea deveni in noul an! Mi-a placut si mie mult. E argintiu insa in poze facute la bec nu se observa bine.
      Mi-am zis ca doar o poza fara o garnitura, parca ar fi fad. Asa ca mi-am dat o alta tema....
      Multumesc draga Niko! Mcar am spart gheata...
      Un decembrie minunat!😘❤️

      Delete
  3. Ce mascota frumoasa si delicata ti-ai ales!! Si ce ma bucur sa ne intalnim in aventura advent!!
    Superbe ganduri! Sa fie implinite cu responsabilitate ! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost norocul incepatorului in ale calendarului...
      Sincer, nu vreau sa treaca prea repede timpul. As multiplica perioada asta...
      Multumesc mult,draga Rux! Ce cuvant bun pentru citate! Adjudecat...😘❤️

      Delete