Thursday, December 8, 2022

Ornamente de brad (1)
O stea cu mici probleme!

Ornamentele de brad pot merge in paralel cu Adventul fotografic.
Steluta mea face parte din grupa 2.

 



Steaua mea este formata din suprapunerea celor doua stele pe care le-ati putut vedea
in Ziua 8 a calendarului.
Modul de realizare este in tutorialul de aici, a patra decoratiune.
Cartonul a fost destul de rigid si imbinarile nu prea mi-au reusit.


Lipirea  celor doua elemente am facut-o cu adeziv la cald, insa nu am reusit
suprapunerea simetrica ca in filmulet si de aici am avut probleme si cu lipirea
suprafetelor. Insa totusi pare sa reziste...😊 Si practic e in doua culori!
Am pus la fiecare varf cate o margica si nu doar una pentru prindere, pentru ca
oricum am zis ca protejez zonele ascutite.

Poate intr-o varianta mai micuta sa iasa ceva mai estetic...

Oricum negativul este mult mai interesant...





Semnul 'infinit' este format special din firul de prindere.
Uneori nu ma pot abtine de la astfel de simboluri...

 

 

8 comments:

  1. Acum știu cum arată de aproape Steaua Nordului ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da? Atunci stiu si eu cum arata Steaua Nordului!
      Imi place ideea ta!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. Deci e chiar modelul acela!! :D. Eu pe a mea am facut-o din hartie normala - atat imi amintesc sigur.
    Imi place tare tare mult cum ai adaugat margelutele. Imi place si cromatica ai ales. Este tare frumoasa!
    Si tinde spre infinit!:*
    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, modelul din tutorial. O sa incerc si eu cu hartie subtire, cu siguranta se va lipi mai bine. Margelutele mele erau mai mici ca in filmulet si doar una parca nu imi placea.
      ...Spre infinit neaparat!
      Pupici, draga Rux! 😘❤️

      Delete
  3. Steaua cu opt colturi si semnul infinitului sau, poate, cifra 8, numarul Omului. 😊
    Foarte reusita steluta ta! In negativ pare ca se vedea o stea si... umbra ei. 😊
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca nu resusesc sa-mi fac si eu o cutie in care sa fac poze...
      Toate umbrele se vad, ca le cam fac seara.
      O saptamana usoara, Diana draga!😘❤️

      Delete
  4. Steluța aceasta am lucrat-o și eu la atelierul cu elevii. Am făcut-o din carton acasă și a fost dificil de asamblat, dar cu hârtie e mult mai ușor. În plus, am urmărit tuorialul pus de tine și e cumva diferit. Colțurile eu le-am suprapu și obțin o suprafață plana pentru cele două jumătăâi la lipire. Vezi tutorialul de aici https://www.youtube.com/watch?v=Q6UCrMGf_Fg . Mi se pare mai bine explicat. Și încearcă cu hârtie. Mie mi s-a părut mai ușor cu hârtie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa mi-am spus si eu. Un carton mai subtire, sau trebuia sa roluiesc cumva materialul. Multumesc pentru filmulet. E chiar alt concept acolo. Si iese mult mai frumos.
      Numai bine, draga Niko!😘❤️

      Delete