Monday, December 12, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 12: Semineu

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 


Un semineu improvizat!


Detaliu


Semineul meu este gazduit de o piesa cumparata si creata prin imprimare 3D.
(alte detalii despre creatoare gasiti aici).

Lumanarica este pusa intr-un suport metalic de lumanare, dar micsorat la
un diametru de 2 cm si lipit pe un lemnisor.



Gandul meu de azi:

Cand merg, din cand in cand simt nevoia sa ma indrept si sa ridic ochii
spre cer.  Lumina lui este cu adevarat speciala!

Si cine stie, poate ca voi vedea si un semn pe care sa il pot intelege...

8 comments:

  1. E frumos si ingenios semineul tau! Imi place foarte, foarte mult ce ai realizat!
    Noapte buna, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vreau sa fac un semineu in miniatura. Sunt destule tutoriale si ma tenteaza sa incerc. Insa nu aveam cum azi, asa ca am improvizat. Sper sa ma tina ideea...
      Pupici, Diana draga! Noapte buna si o zi usoara maine!😘❤️

      Delete
  2. Ce frumos este !!! :O
    Am fost si pe pagina - pacat ca nu are si magazin. Am vazut acolo niste lucruri atat de dragute (un om de zapada si niste dantelarii...)
    Cerbul minunat cred ca a privit in saltul lui in jos... spre flacaruia aurie a Sperantei. Si saltul i-a fost usor - purtandu-l spre urmatoarea destinatie :D
    Si mie imi place sa privesc uneori spre cer :). Care uneori are si mesaje pe care le pot, cat de cat, deslusi, simti si chiar intelege - pentru o fractiune de secunda. Desi nu verbaliza, explica...

    Pup cu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu are nici site. E doar pe fb. Insa colinda targurile. Mi-am propus sa mai vad ce si cum. Cred ca este un mail de contact pe acolo.
      Nu a fost cea mai buna idee, ca am deteriorat pe o parte un fulg. Noroc ca am stins repede.
      Cred ca cerul mereu trimite mesaje. Doar sa fim pe receptie!
      Pupici, draga Rux. Multumesc mult!😘❤️

      Delete
  3. Ingenios. A trebuit să măresc poza cu cerbul ca să înteleg și apoi am vazut ce bine arată. Felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poza mi s-a parut interesanta, insa as vrea sa fac o miniatura. Poate imi iese ceva, chiar daca nu stiu cand!
      Multumesc frumos, draga Niko!😘❤️

      Delete
  4. Cerbișorul se odihnește puțin lângă șemineu...minunat șemineu...m-aș așeza și eu acolo, aș mângâia cerbișorul și aș presăra puțină tămâie pentru o aromă specială...
    Când eram micuță, îmi plăcea să stau cu fața către cer și să primesc fulgii de zăpadă pe față și pe pălmuțe...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamaie! Imi place mult cum miroase. Cred ca am si o esenta cu acest miros, desi in ultimul timp nu mai folosesc. Mie si acum imi place sa simt fulgii pe fata si uneori, cand nu ma vede nimeni, mai stau si cu gura deschisa!
      Pupici! 😘❤️

      Delete