Saturday, December 17, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 17: Mos Craciun

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 





M-am jucat putin facand un trenulet aproximativ dupa  tutorialul de aici.
Cand spun m-am jucat, m-am referit la faptul ca nu imi propusesem sa-l
introduc in joc. Sunt multe elemente ce ar fi trebuit sa fie mai bine realizate.
Insa azi este suportul Mosului dintr-un motiv bizar: fumul! 😊
Nici nu credeam ca putin din umplutura renului de ieri, va arata asa...

Si mi-au placut si nuantele, asa ca am lasat si negativul.

 







Ziua 16

11 comments:

  1. Arta fain si trenulețul, ți-a iesit. Nu am văzut tutorialul încă, partea din fața locomotivei pare cofrag de ouă.
    Negativul e ....fără cuvinte. Nuanța ai de albastru/bleu e superbă.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, in tutorial era un capacel de pet. A vrut insa sa vad cum sta motul din cofrajul de oua. Intr-adevar culorile negativului m-au entuziasmat. Mai rar imi apar asa!
      Multumesc Niko! Seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  2. Replies
    1. Thank you for the visit and comments!
      All the best! ❤️

      Delete
  3. :O E superb!!!! Cat e de mare? Ca mie imi pare a fi mititel.
    Ti-a iesit minunat - fara sa exagerez. Ce culoare frumoasa ai ales. Si fumul - ai dreptate. E super tare :D Ce efect!!!
    Imi place si negativul :)
    saltul cerbului ne poarta din bucurie, in bucurie, din mirare, in mirare, din incantare, in incantare.
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fara bot (3.5 cm) este de 18 cm. Din suportul de carton al prosoapelor de bucatarie... Deci chiar mititel nu este. Dar chiar nu imi propusesem sa-l pun, ca toate sunt strambe pe el... Dar cand am vazut cum sta fumul, nu am rezistat sa nu v-il arat!😊
      Cerbul era bucuros foarte! Cred ca i-ar fi placut sa se ia la intrecere...
      Multumesc, Rux! Pupici si seara frumoasa!😘❤️

      Delete
  4. Iar îmi place mai mult negativul...săniuța fuge, zboară, uneori mai ceva ca un trenuleț...Moșul înnegrit de fum...este fochist, nu ?! iar cerbișorul ajută Moșul...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal! La ce culori s-au format, cum sa nu-ti placa! Cred ca Mosu' poate fi orice, inclusiv fochist. Desi cred ca are o bagheta magica cu care isi rezolva toate problemele!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  5. Excelenta scena! Fumul de la tren e nemaipomenit de reusit!
    Cerbul are o stea intre coarne si alearga sa i-o dea lui Mos Craciun! 😊
    Sa descriu cat de mult imi place negativul nu am cuvinte, asa ca folosesc cuvantul preferat in astfel de situatii: suuuupeeeer! 😊
    Pupici cu drag! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu mi-a venit a crede ce veridic arata. De aia l-am pus.
      Da, ai dreptate cu steaua. E la fix intre coarne, dar asta este o doar o coincidenta... Iubesc negativul. Mi s-a parut nemaipomenit.
      Pupici, Diana draga!😘❤️

      Delete