Thursday, December 8, 2022

Saltul spre Craciun
Ziua 8: Stea

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 





Gandul meu de azi:

Cand ma gandesc la stele, este imposibil sa nu rasara cuvintele
poetului nostru national,  Mihai Eminescu, in poezia "La steaua".


                   La steaua care-a răsărit
                   E-o cale-atât de lungă,
                   Că mii de ani i-au trebuit
                   Luminii să ne-ajungă.

                  Poate de mult s-a stins în drum 
                  În depărtări albastre,
                  Iar raza ei abia acum
                  Luci vederii noastre,..


O inspiratie Divina ce uneste atat de multe idei...!
De fiecare data imi spun, ca poate nimic nu e pierdut daca se pot
stabili astfel de conexiuni, intre o minte omeneasca si Sursa.






Ziua 7


8 comments:

  1. Chiar niște versuri minunate. Cred că Eminescu e singurul poet pe care l-aș citi și reciti oricând. niciun alt volum de versuri nu m-a cucerit cum m-au cucerit versurile lui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi s-a parut ca se potriveste perfect zilei de azi!
      Multumesc, Niko! Seara frumoasa! Spor tie si echipei!😘❤️

      Delete
  2. pot fi versurile lunii decembrie...și eu adesea mă gândesc, cu nostalgie, la geniul nostru !
    Iar cerbișorul saltă din stea în stea, spre Lumină ...❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oare pe unde rataceste sufletul lui? Mi-e imposibil sa nu ma gandesc uneori. Tare mult as vrea sa stiu mai multe despre... mai multe!
      Da, da! Din stea in stea spre Lumina!😘❤️

      Delete
  3. Mi-am pierdut comentariul :)). Scriam si apoi am simtit nevoia sa vad ceva in poza mai bine - am apasat deci pe ea.. Comentariul pa -pa :)).
    Oricum, ideea era ca si eu cand citesc „stea” ma duc automat cu gandul la poezia lui Eminescu (uneori imi vin in minte si versuri din Luceafarul - partea cu „Privind din cercul vostru strimt...” pana la „ nemuritor si rece”).
    Dar nu am mai scris si despre asta in articolul acela si asa lung :)).

    Imi place tare mult steaua ta! Stiu ca am facut si eu, acum multi ani, o stea in genul acesta. Da, chiar!!! Uitasem. Uite am gasit articolul. E superba combinatia aleasa.
    Cred ca pentru Cerb, a fost un salt maret.

    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi se intampla. Mereu uit sa deschid pozele in alta fereastra si pierd ideile...
      Am vrut sa o fac bicolor, doar ca daca nu faci bine inchiderile aripilor, se vede urat. Cartonul cred ca a fost totusi prea gros.
      A fost un salt, nu stiu cat de maret, desi daca e sa ne jucam cu metaforele, poate ca a fost...
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Excelent se potrivesc imaginea si versurile! Fain, cum urca cerbul din stea in stea pana la Steaua cea mai cea! 😊
    Sunt excelent realizate stelutele! Imi place si ca sunt metalizate.
    Spor in toate cele bune, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa cum se vad aici sunt chiar frumoase. Atunci cand le-am unit arata cam ciudat. Insa capatam experienta...
      ... Cap compas spre inalt...
      Pupici si o saptamana faina! 😘❤️

      Delete