Friday, December 16, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 16: Ren

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 




Introduc postarea si la ornamente de brad, grupa 3.  Detaliile de realizare le vedeti
in imaginea urmatoare:



A fost un mic kit ce continea bucatelele de fetru formate si gaurite, doua culori
de fir: rosu si maro si umplutura.
Avea si un ac de plastic (!), dar margelele le-am
pus eu. Cred ca nu am mai facut o decoratiune in felul acesta. A fost simpatic...😊

 


Renii lui Mos Craciun





Ziua 15

8 comments:

  1. Iti dai seama ca eu sunt mega fana asa ceva :))))). Ah... cred ca as face kit-uri din astea pe banda :)). Toate kit-uriile sa vina la mine. Ah... ok, nu chiar toate (nu de alta dar sunt si kit-uri pe care nu as vrea sa le fac... ca acelea de chestii parfumate, haha).
    Oricat de mult imi place sa ma chinuie talentul, din cand in cand, un kit, un curs sau un model interpretat, mi se par binevenite.
    Ti-a iesit foarte bine! Ce avea in loc de margelutele cu care l-ai accesorizat? De curiozitate :D.
    Cerbul este foarte bucuros!! Hihi
    Pup cu drag!
    (si eu sunt in saltul spre bucatarie cu escala recuperatoare de articole la care nu am reusit sa ma uit ieri - sau sa las un gand, asa ca urmatoarea oprire este omul de zapada :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie nu mi-a venit sa cred de norocul de a gasi un kit cu un cap de ren la momentul oportun. Nu avea nimic. Margelutele sunt puse de la mine. Pe poza de pe cutie, pareau a fi gen nod de ata. Asa mi s-a parut. Ceea ce nu cred ca ar fi fost prea frumos!
      Oricum, mi-a placut mica repriza de cusut!
      Pupici si inspiratie, draga Rux!😘❤️

      Delete
  2. E super simpatic acest ren. zic ca Rux, sunt mare fan al acestor kit-uri. Le-aș fi luat și fetelor dacă găseac, dar pe la noi nu am mai văzut de mult timp. Nodurile de care vorbești cred că sunt noduri de broderie, nu cele care le facem să fixam ața. Scoți ața în punctul dorit pe fața lucrului, înfășori lângă pânză de căteva ori pe ac și introduci acul în același loc. Cu cât înfășori mai mult cu atât iese nodul mai mare. Se fac muguri de flori în acest fel. Se numește French knot și este ultimul din prezentat in filmuletul acesta : https://www.youtube.com/watch?v=go89e8xpVYs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu stiam de ele. Pentru prima data am gasit asa ceva. Simpatice foc. Multumesc pentru link. Mi-am reimprospatat memoria. Insa parca margelutele stateau mai bine. Nu i-ar fi stat rau nici daca ar fi fost putintel mai marisor. Insa cred ca va sta bine in pom si asa.
      Numai bine, Niko! 😘❤️

      Delete
  3. Tare drăgălașă întâlnire: cel devenit tablou-amintire și cel tânăr și zburdalnic 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti cat mi-ar fi placut sa fi fost un ren intreg!
      Asa, doar capul, e cam ciudat!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Simpatic foc, renul!
    Pe-o poteca fermecata un ren si-un cerb se intalnesc... 😊
    Numai de bine, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci l-am gasit. Sau ne-am gasit...😊
      Simpatic, insa incomplet. Mi-ar fi placut sa fie intreg. As fi fost curioasa cum ar fi fost fetrul!
      Pupici, Diana draga! 😘❤️

      Delete