Monday, December 19, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 19: Fulgi de nea

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 



Pentru fulgii de azi am optat pentru o decoratiune pe care o aveam deja
si o decoratiune creata special pentru joc.




Pe o rondea de carton vopsita intr-un bleu acrilic am lipit un servetel pe care
il prelucrasem cu adeziv, cu acea tehnica de obtinere a falsei hartii de orez.
Apoi am mai lipit doua bucatele, tratate la fel, de la un alt servetel.  Am obtinut
astfel o noua decoratiune cu fulg. E adevarat este putin cam mare, dia. 11 cm.
Asta pentru ca initial pe rondea am vrut sa lipesc un servetel cu  poinsettia!😊
... M-am razgandit...





Ziua 18



8 comments:

  1. Este foarte frumoasa decoratiunea! Am si eu un disc decorat in genul acesta, primit in dar in anii trecuti - Voiam sa fac un glob asa, dar nu am deloc timp (plus ca inca ma recuperez dupa episodul de ieri .. haha). Insa va trebui neaparat sa studiez cum este cu hartia de orez (efectul, mai bine zis :D). Pentru ca iti ies niste lucrari foarte frumoase :*
    Pupici cu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca te uiti aici, intelegi ideile principale https://www.youtube.com/watch?v=_EY4rcfdUX8&t=6s
      Doar ca trebuie sa astepti cam o zi sa dezlipesti hartia. Am incercat si pe material subtire, un fel de perdea. Practic se poate face pe orice material, doar ca trebuie sa fie clar cum mergi mai departe. Oricum, este o tehnica simpatica!
      Un glob bidimensional este totusi asa si asa, insa pentru o sedinta foto a fost bine.
      Multumesc, Rux! Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. Sa stii ca nu exista limita cat de mare sau mică să fie ornamentul. Eu în bradul mare am si ornamente mari, mai ales pe crengile de jos. Pt advent eu mă străduiesc să fac ornamente mici pentru a împodobi un brădut mic care se tine pe masă. Important e să aibă agățătoare.
    Imi place ce ai realizat cu fulgul. La servetel mă gandisem si eu pentru poinsettia, dar ar fi iesit mult prea mare pt brăduțul meu.
    Mult spor și inspirație.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, doar ca pur si simpu mi se pare cam marisor. Dimensiunea este mai potrivita pentru un suport de cana.
      Am reusit sa lipesc servetelul pe altceva. Cand termin poate postez. Am primit o casetuta cu ornamente mici din lemn. Ca model sunt bune, insa nu prea imi place designul lor. Poate pana la urmatorul pom voi face si eu!
      Multumesc Niko! Spor si inspiratie si tie. 😘❤️

      Delete
  3. E frumoasa decoratiune! Pune-o la fereastra, de Craciun macar, poate vin fulgi de zapada si din cer - macar asa, pentru cateva clipe. 😊
    Am vorbit cu cerbul tau pentru ceva zapada - si cu Mos Craciun - dar nu stiu daca m-au auzit. 😊
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! ❤ Spor in cele ce le vrei a face! Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da? Ei aud orice, poti fi convinsa! Recunosc totusi ca nu prea rezonez cu subiectul. Ma gandesc la urmari...
      Stiu insa ca iti doresti zapada. Cu siguranta in zona ta va veni zapada mai repede.
      Multumesc mult, Diana draga! Zile frumoase! Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Ooo, este fulgul fulgilor de zăpadă 👍 Impunător dar cerbișorul îl simte apropiat pentru că inimioara bate, bate...iar îngerașul îl cheamă la joacă...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. A avut o atractie magnetica pentru fulg si inimioara!
      Nu a rezistat sa nu se joace si nici eu...
      Pupici! 😘❤️

      Delete