Wednesday, December 14, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 14: Om de zapada

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 





Daca tot am dat jos cutia cu decoratiuni, m-am relaxat putin gasind omul luminat
de 'zapada'.  Asa ca Cerbul a inceput sa topaie vesel...
 
 

Gandul meu de azi:

 
De multa vreme, pe celalalt blog, exista o postare ce a ramas aninata in primele
10.  Se numeste 'Metamorfoza' si  este o continuare a unei alte povesti despre
'oamenii transformati in oameni de zapada'. Am scris-o pe 17 decembrie 2014.
Ea se termina cu aceste cuvinte:
'Noi toti suntem o singura fiinta...'

Aceasta idee a tasnit surprinzator, pentru ca acum aproape opt ani nu citisem
prea multe despre asa ceva...
Insa nu am uitat emotia de atunci...



 

7 comments:

  1. Ce frumos omuleț de zăpadă pe schiuri! Cerbul joacă de fericire că ai dat decorațiunile joc, semn că nu mai are salturi multe până la Crăciun.
    Am fost și la poveste (frumoasă, deși nu am citit începutul), am ramas cu ochii la omul de zapada primit ca premiu. Din cofraj de ouă? Frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place mult, mai ales ca e din ceramica. Nu stiu ce-i in mintea lui, dar e cam neastamparat. Ai dreptate! Simte ca se apropie evenimentul...
      Exact si inca il am si il pun in brad. E tare simpaticut!
      Multumesc, Niko! Noapte buna! 😘❤️

      Delete
  2. Si din salt in salt, in sfarsit am ajuns si la omul de zapada (si acum ma uit unde e luminat de zapada - vad stelute care stralucesc :D) ... dar eu nu ii vad schiurile :))) credeam ca sta pe un cadou.
    In fine imi place cum face cu mana, parca l-ar ruga pe Cerb sa il ia cu....... Cred ca tocmai a fulgerat. Si tuna... Ce ciudat, Foarte ciudat.... mi-a zburat cu totul gandul (si era unul nostim ca voiam sa zic ca parca face autostopul, dar afara ploua in averse, tuna si fulgera... si este foarte ciudat pentru aceasta perioada).
    Pup cu drag! Voi calatori si spre meamorfoza, cat de curand! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai degraba si eu cred ca este un fel de cutie cadou, in care straluceste lumina. Ce simpatica esti! Auzi, autostopul...
      Pe aici a stropit putin, cand nor cand putin soare. O vreme tare ciudata, ce ai dreptate, trage la somn!
      Multumesc mult, Rux! Pup!😘❤️

      Delete
  3. "Noi toți suntem o singură ființă"...❤️
    Bucuria întâlnirii dintre Cerbișor și Omul de zăpadă !!!
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-au bucurat amandoi, ca doar erau un TOT!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Ce vesel e omul de zapada! ❤ Reintalnirea cu cerbul ii face o deosebita placere! Si mie mi-mi face deosebita placere sa-i vad zambetul larg!
    Cat mai multe motive de zambit iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete