Wednesday, December 21, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 21: Bomboane

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 




Nu ma mai satur de nuantele astea de albastru. Sunt si cateva bombonele pe
acolo, dar sa stiti ca sunt facute...(poleiala veche si ghemotoace mici de servetel 😊)
Se pot insa atarna in pom, asa, sa creasca confuzia...!

Astazi parca gandurile nu se aduna. Asa ca las o melodie: 'Un albastru infinit',
chiar daca decorul e cam pe gri!

 

 

 

Ziua 20

 

 

8 comments:

  1. Sa stii ca mai faceam si noi asa cu bomboanele de brad (doar ca nu puneam nimic, doar goleam si apoi cream si sporea confuzia intre cei care le admirau in brad (si le ochiau fix pe alea golitele... hahahahah).
    Chiar superbe nuante - si ce globulete mititele (aveam in copilarie trei mititele: rosu verde si albastru - nu mai stiu pe care l-am strans cam tare mana de drag si ... l-am facut mai multe... :)).

    Pupici!!

    ps: de cand nu mai auzisem piesa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am gasit un set de globulete albastre. Si le-am luat, ca mi-a placut mult culoarea si oricum nu am mai luat globulete de vreo doi ani. Am zis mai intai sa le sparg pe celelalte... Dar la astea nu am rezistat!
      Nici bomboane de pom nu am luat. Asa ca acum stiu sa le fac eu! Am pus servetel, ca era prea mic invelisul. Sa arate totusi a bobo!
      Imi place mult Angela si aceasta melodie. S-a asortat!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. La cât este de zburdalnic cerbișorul, cred că o să-și agațe de gât minunatele globulețe ca să se joace cu ele !
    Cu bomboanele nu s-a păcălit pentru că nu-l atrag dulciurile (așa am înțeles eu...)
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu s-a lasat pacalit, ai dreptate. Dar cu globuletele s-a tot jucat, le-a tot invartit sa le vada mai bine!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  3. E frumos decorul! Imi imaginez cerul la lasarea serii, cand ziua si noaptea par a si-l imparti. 😊 (o exista... constelatia Cerbului?)
    Si mie-mi plac nuantele acestea de albastru. Hm. Ca veni vorba de albastru... Imi place culoarea, dar nu prea ma incanta sa o port. Pana acum cativa ani cred ca am avut doar o vesta si-o esarfa albastre - acum am multe obiecte de vestimentatie (si accesorii) albastre (nu stiu ce m-a apucat, ca tot nu ma inghesui sa le folosesc). 😊 O fi de la pitici.
    Mi-e ciuda ca nu mai gasesc bomboane de pom ambalate "casic" (cu "franjuri" la capete)... :(( Dar, vorba 'ceea: de ce sa nu le ambalez eu asa cum vreau (peste ambalajul original, sa poata manca si altii, daca vor). 😊
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu am cu albastru imbracamintea. Si nici nu am vazut lucruri care sa imi placa cu astfel de nuante.
      Cu franjuri? Mi-e foarte neclar cand am vazut ultima oara. Nu cred ca se mai fac astfel de ambalaje. Si recunosc ca nu mai iau bomboane de pom. M-am uitat la reteta si am abandonat ideea...
      Multumesc frumos, Diana draga! Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Albastrul acesta cu argintiu au fot culorile mele preferate pentru brad foarte mult timp. Mi-au rămas ochii la globuleșe și aproape că nu am văzut bomboanele, credeam că sunt la cealată temă.
    Cand eram mică, bomboanele erau nelipsite din pom, dar noi nu lăsam ambalajele acolo. Le strangeam în caiete pentru proiecte, mai ales de mărțișor. Acum nu mai pun bomboane în pom.
    Spor la pregătirile de sărbători!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu am mai pus, ca nici nu prea mai imi plac retetele lor. In complexul nostru este o zona cu chestii tematice. Acolo am gasit albastrelele.
      Multumesc la fel, draga Niko!
      Spor la tot! 😘❤️

      Delete