Friday, December 2, 2022

Saltul spre Craciun
Ziua 2: Dar / Cadou

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 



Darul: cutiuta fermecata cu seminte-ganduri bune



Gandul meu de azi:

Avem la purtator o gradina: cea a mintii noastre.  Chiar daca aceste cuvinte
pot fi considerate o metafora, realitatea este alta. Gandurile se comporta exact
ca niste seminte. Ce plantam, exact aia culegem. Asa ca sa nu ne miram de efecte!





Ziua 1




8 comments:

  1. Imi place enorm cum e creioneaza calendarul tau! Mascota aleasa de tine pur si simplu ma face sa ma gandesc la un salt, sa simt ca ma ridic, ori de cate ori o privesc.
    Cutiuta cu seminte in dar, simbolica, face ca aceasta realitate, pe care ai prins-o in cuvinte atat de bine, sa ... prinda un strop de palpabilitate, ca sa zic asa. Prin faptul ca aceste seminte se afla in cutia oferita in dar.
    Apropo - superba cutiuta. :*
    Imbratisari :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asta a fost intentia cu saltul spre Craciun.
      Este de la o cutiuta mai inalta. Am taiat-o pentru altceva si am deturnat destinatia. Latura este de 4 cm.
      Mi-e neclar pe mai departe. Vom vedea!
      Multumesc, Rux. Pupici.😘❤️

      Delete
  2. Și mie îmi place cum se conturează adventul tau. Îmi place rubrica cu gândul zilei și cum se leagă de temă, cutiuța cu semințe. Cerbul tau parcă a plecat să împartă din cutie semințe celor din calea sa. Ele sunt ganduri bune. Urmează ca ceilalți să le planteze și să le crească să dezvolte plante bune.
    Minunat. O searăa liniștită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totul este sa pot continua stilul. Nu e chiar simplu, chiar daca pare. Sa imprastie cat mai multe, ca asta ii e menirea!
      Multumesc, Niko! Inspiratie in continuare!😘❤️

      Delete
  3. Multumesc pentru seminte, Suzana draga, pentru gandurile bune!
    Foarte elegant ceea ce ai realizat!
    Pupici! Noapte buna! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intotdeauna o banda adeziva sclipicioasa face ziua mai frumoasa! Si semintele sper sa incolteasca peste tot pe unde au cazut!
      Pupici, Diana draga! Noapte buna si o duminica faina! 😘❤️

      Delete
  4. Dacă se împletesc cu iubirea inimii, totul va fi minunat !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doar in iubirea inimii ele infloresc, intr-adevar.
      Si lumea ar fi minunata. Nu stiu cat de mult se intelege asta, dar mi se pare singura solutie.
      Pupici!😘❤️

      Delete