Friday, December 9, 2022

Saltul spre Craciun - Ziua 9: Brad

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 





Bradutul este cel utilizat la felicitari, la litera X. Doar ca acum este impodobit
cu niste elemente din folie de aluminiu, idei preluate din tutorialul din ziua 8
si niste culori din tub.
Ingerasul vegheaza saltul... 

Gandul meu de azi:

Abia astept sa iau un bradulet si sa-l transfom in antena mea Craciuneasca!



Ziua 8


 Alte idei cu folie de aluminiu.

8 comments:

  1. Wow...antena ta Crăciunească...ce muzică minunată vei avea ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca nu prea a fost o gluma. Am auzit de o idee de a medita langa bradut, gandindu-te ca te conectezi cumva prin el. Chiar daca nu esti neaparat in gradina, padure...
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. Deci de aia imi parea mie atat de cunoscut :)))). E frumos - asa impodobit cu Renul ce se pregateste sa ii atinga usor in saltul sau magic.

    Si eu abia astept - s-ar putea sa imi aduca maine ai mei crenguta :). vom vedea.
    Pupici!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact. El este. Oricum, va fi tot o podoaba de pom, ca are atarnatoare. Poate vei primi chiar un mic bradulet. Noi cand nu ajungem sa luam unul, luam crengi si le unim. ca un pomisor.
      Pupici.😘❤️

      Delete
  3. Imi place ideea ingerasului care vegheaza saltul. 😊
    De cand avem un bradut artificial nu ma mai stresez cu "alergatul" dupa un brad potrivit pentru spatiul pe care-l avem - dar in fiecare an avem si macar o crenguta de brad adevarat. Imi tot propun sa cumpar un brad in ghiveci...
    Senina ziua sa iti fie, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am decat braduletul cel mic artificial. Nu m-a tentat un brad artificial mare, desi recunosc ca am vazut unii superbi.
      La ghiveci am avut, dar tot mic si nu a tinut decat pana in primavara. Nu ma pricep la ingrijire.
      Pupici, Diana draga! 😘❤️

      Delete
  4. Nu am lucrat niciodată craft cu folie de aluminiu, deși văzusem că există. Cred că voi incerca în curand și eu ceva. Îmi salvezi tutorialul. Mulțumesc.
    Braduțul e superb. La felicitări am crezut că e poza de pe net.

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am descoperit cu surprindere in acel tutorial. Foarte interesant. Si un fir rasucit este destul de rezistent. Este din doua parti braduletul. Si era natur.
      Spor la tot, draga Niko!😘❤️

      Delete