Saturday, December 24, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 24: Nativity


Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 




Poza de final contine combinatia dintre o felicitare de acum cativa ani,
un simbol primit ieri de la o prietena si evident cerbul insotit de micul ingeras.


Gandurile mele de final de joc:

Multumesc gazdei, Niko, pentru aceasta provocare a Adventului fotografic, noua
pentru mine. Pe parcurs, s-au legat prietenii intre Martinel - mascota lui Niko-,
Rukkusu, mascota lui Rux, Bo - mascota  Dianei, Pitica, mascota Micaelei si
cerbul meu.  A fost un joc vesel, colorat, inedit, plin de idei noi.


Traseul meu spre ziua de azi!😊


Acum, ca jocul s-a terminat, va spun cu mult drag, sa va bucurati de
perioada de Sarbatori ce urmeaza si sa fiti inspirati de magia ei.

Craciun fericit impreuna cu cei dragi!
La Multi Ani cu sanatate si bucurii!

 


Update
: Diplomele primite pentru participarea la Adventul fotografic
              si la crearea ornamentelor de brad.
             







16 comments:

  1. Abia asteptam sa vad catre ce ne poarta ultimul salt din Adventul acestui an, al Cerbului :).
    Minunat a oprire a facut... oare unde il vor purta salturile? Sper sa il mai revedem, din cand in cand :).
    A fost o mare bucurie acest joc si ma bucur ca ne-am intalnit zilnic - cu mici popasuri de bucurie.
    Imbratisari cu drag!
    Sarbatori linistite, cu sanatate si bucurii!!
    Craciun Fericit! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereu nu gasesc ceea ce imi trebuie, insa concluzia este ca trebuia ceea ce am gasit...
      Si eu m-am bucurat draga Rux ca ne-am jucat bucuroase si am ajuns in aceasta zi.
      Craciun fericit! Bucurii, sanatate si dorinte implinite! Pupici! 😘❤️

      Delete
  2. Crăciun cu liniște și pace îți doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru urare, draga Mihaela!
      Craciun fericit cu sanatate, bucurii, pace si liniste! 😘❤️

      Delete
  3. E frumos de tot ilustrat momentul Nasterii prin aceasta combinare.

    M-a bucurat si pe mine acest joc, chiar daca am cam sarit peste etape, le-am ametit de numa si-am mai luat-o si pe scurtatura! 😊

    Multumesc! Craciun fericit si pentru voi, Suzana draga! Sanatate si bucurii! Liniste si pace-n suflet! Te imbratisez cu drag! 💕 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am cautat pozele acelea de la pictori si nu mai stiu unde le-am zapacit... Asa ca asta a fost!
      Oricum decoratiunile de pom nu le-as putea face asa, repede, repede. Pe viitor insa e o noua tema!
      Multumesc, Diana draga! Craciunul sa va fie cu bucurie sanatate si liniste! Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Să ai parte de sărbători pline de Lumină ❤️ pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga mea!
      Sarbatori linistite si luminate! Si inspiratii in tot ceea ce faci!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  5. Pogodnego drugiego dnia Świąt. Dzięki za pamięć. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merry Christmas, dear Giga and a Happy New Year! Good wishes from my heart to you! 😘❤️

      Delete
  6. Emotionanta ultima orprire a cerbului în acest Calendar. Si retrospectiva e minunată!
    Zile frumoase si pline de bucurie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Niko pentru ganduri, urari si joc!
      Zile frumoase de Sarbatoare impreuna cu dragii tai.
      Sanatate si bucurii!
      La Multi Ani! 😘❤️

      Delete
  7. Lovely art work! I wish you had English translation! Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kathe, I do not understand. I have the translation function in the right column. Is it not functional?
      Thank you for the appreciation. Happy New Year! ❤️

      Delete
  8. Happy new year to
    everyone

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy New Year! Thank you for the visit and wish!

      Delete