Friday, December 23, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 23: Sclipici / auriu / argintiu

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 



Exact acum doi ani facusem un fel de antena 'pufoasa' pentru bradut.
Nu imi iesise cine stie ce. Acum insa am reparat-o tot cu lipire la cald.
Are de toate. Si sclipici si auriu si argintiu, plus alte culori.

A durat cam mult sa o repar, insa acum sta bine unde ii este locul! 😂

Si negativul este sclipicios...







Ziua 22



8 comments:

  1. Negativul este fantastic!!! Iar decoratiunea este superba - ce idee faina ai avut de varf de brad - si baza pe care ai montat firul este foarte faina. Cred ca Cerbului s-a bucurat foarte mult - cel putin la fel de mult ca mine, cand am descoperit BRADUL :D. weeeeeee!!!! Maine vreau si eu sa il bag in casa pe al meu - e inca in balcon si ii place acolo ca nu e asa de cald.
    Puuuup cu drag!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erau niste coifuri de petrecere. Si aratau atat de interesant iar eu pe atunci nu mai aveam varf, ca se facuse praf. Mi-a trebuit cam mult sa-l repar, insa acum arata perfect in bradut.
      Cred ca deja l-ai ornat, asa ca bucura-te de priveliste!
      Pup.😘❤️

      Delete
  2. Nu-mi vine a crede că toate azi am făcut vârf de brad și nu doar atât, ci și cu sârmă plușată. Chiar arată sclipicios și în negativ.
    O zi de ajun așa cum îți dorești, dragă Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am 'accesat' toate aceleasi idei! Chiar minunata sincronizarea. Acum pot spune ca a fost destul de buna ziua si mai ales ca am ajuns la un liman. E adevarat ca am ramas mult in urma cu multe, insa experientele uneori au prioritate!
      Pupici, draga Niko!😘❤️

      Delete
  3. Ce frumoooos eeeee! Imi place de numa'! Se poate spune ca a ajuns si cerbul la destinatie: din ram in ram pana in varful bradului de Craciun.
    E ca un fuior! O fi... fuiorul vietii! Sa faca fir frumos, gros, sanatos si luuuuuung! 😊
    Da, da, sclipeste si negativul!
    Excelent varf de brad!
    Toate bune sa va fie, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asa este. A ajuns unde cred ca si-a propus sa ajunga pana azi... Mai departe om vedea!
      Antena mea Craciuneasca sta perfect. Din cand in cand ii mai arunc cate o ocheada!
      Pupici si noapte frumoasa, Diana draga! Deja Craciunul e cu noi! 😘❤️

      Delete
  4. Gândul mi-a zburat mai ceva ca cerbișorul, nu știu cum și de ce : în lumea fermecată a lui Aladin...
    Ce pot să mai zic și despre "negativ" ?! Depășește orice imaginație ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. In negativ, parca e o racheta. Culorile m-au entuziasmat si pe mine! Aladin... Ce poveste frumoasa!
      Pupici si mult senin! 😘❤️

      Delete