Tuesday, December 20, 2022

Saltul spre Craciun -
Ziua 20: Glob

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 




Mi-era dor de ceva abstract, asa ca asta este acest glob cu globulet!
Sa va explic!


Am folosit un glob de plastic cu decupare. Posibil pentru plantute,
dar nu am gasit ceva potrivit, o suculenta micuta.
Ciufulita este culeasa de pe plaja. S-a pastrat destul de bine, ramanand destul
de tepoasa. Am pulverizat-o cu un spray sclipicios, insa in poza nu se vede.
Sub ea este o bucata de lipici intarit pus pe o bucatica de carton albastru si
gofrat. Peste ciufuleala este un glob albastru micut.
Asta a fost inspiratia fotografica de azi! 😊

8 comments:

  1. Îmi place ideea glob cu globuleț! Iar ingerașul de lângă e așa un dulcic mic!
    Noapte bună Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am jucat putin! Iar ingerasul parca se tot uita la mine si ma tot intreaba una alta!😊 E intr-adevar un dulcic!
      Seara buna, draga Niko!😘❤️

      Delete
  2. Minunat ❤️ cerbișorul ar vrea să facă și el o magie ca tine, ìngerașul admiră globulețul din glob și visează la cum va fi magia creată de cerbișor...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu astept sa vad magia Cerbisorului, din ce in ce mai naravas! Il iubesc mult! La fel ca si acel albastru...
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  3. Chiar ma intrebam daca tu ai facut asa globul cel mare, sau asa vine el. Foarte interesant!
    Imi place mult cum te-ai jucat - fiecare element este ca o parte din puzzle-ul unei povesti.
    MIe mi-a adus un moment de liniste si pace - in harmalaia din jur (vecinatati) si in intreruperea non stop in casa (de carre am parte haha).
    Pupici cu drag!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuuu! Nu as fi avut din ce. Il am de ceva ani si l-am luat fix pentru o plantuta, pe care nu am gasit-o... Chiar m-am jucat. Si la fix s-a intarit lipiciul. L-am scos cam greu din tub.Imi pare doar rau ca nu se vede sclipiciul pe ciufulita. Imi pare bine ca ti-a adus putin bine aceasta imagine!
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Imi place ciufulita care s-a cuibarit in globul pentru suculenta! 😊 Si globuletul se potriveste fain... Un glob inscris intr-un glob sau... o planeta mare si puiutul ei. 😊
    Felicitari pentru idee!
    Ingerasul pare ca se minuneaza si el. 😊
    Spor la cele ce le ai de facut, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu le-am fixat total si se tot rotesc. Poate pentru ca ... vorbim de o planeta mare si puiul ei. Au probleme cu stationarea pe orbita... Multumesc mult, Diana! Ingerasul cu siguranta se mira de haosul ce il fac... ("Oare cum se descurca in ameteala asta? Mereu nu gaseste cate ceva"!)
      Pupici si noapte buna!😘❤️

      Delete