Saturday, December 3, 2022

Saltul spre Craciun
Ziua 3: Con de brad

Provocarea lunii decembrie gazduita de Niko este Adventul fotografic.
Mascota aleasa este un cerb - decoratiune de pom. 


Gradina mea fermecata!


E musai sa va spun cateva cuvinte despre aceasta imagine ce este cumva o continuare
a unei mini-gradini creata cu ocazia unei postari pentru Provocari Verzi.
Pe atunci mica mea gradina arata cam asa:


Acum povestea ei s-a strecurat si in acest calendar, pentru ca s-a vrut continuata!😊



Gandul meu de azi:


E bine sa avem 'gradina' noastra magica, spatiul nostru personal in care sa ne putem
retrage cateva momente cand ne simtim tensionati. Sa respiram constient, sa meditam,
sa ne concentram pe noi insine, sa ne golim de ganduri inutile si sa ne rugam pentru
noi inspiratii!


Ziua 2



8 comments:

  1. S-a transformat minunat gradina ta fermecata! E adorabila!
    Rezonez cu gandul tau (si de) azi.
    Noapte buna, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta pe balcon de aproape sase ani. Pe pervaz. Si mereu ma bucur sa o vad, chiar daca e un mic bazar.
      Mi-a placut si atunci, dar si acum.
      Multumesc Diana draga! Pupici si noapte cu vise placute.😘❤️

      Delete
  2. Grădina ta fermecată își schimbă decorul și se pregătește de sărbatori. Are un brădut(conul). Oare acolo locuieste cerbul tau sau e doar în vizită?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna intrebarea. Insa e doar in vizita! Cu siguranta va mai reveni, ca a fost bine primit!
      Numai inspiratii Niko! Noapte buna! 😘❤️

      Delete
  3. Gradina mea magica e acum in camara :))). Glumesc, dar doar un pic - in balcon, unde era gradinuta, e inca totul in stadiu de jungla. Asa ca, atunci cand vreau sa ma incarc pozitiv, intru putin in camara, imi amintesc ce am reusit sa fac si imi iau energie pozitiva :)).
    Am un colt verde frumos la Buni in camera, pe care am reusit insa sa il mentin,pentru cand camara nu e suficienta (sau din motive logistice lol imi scade vibratia .. haha).
    Ma bucur mult sa revad gradinuta - cat de bine s-a mentinut si ce frumos ai transformat-o!! :*!
    pupici cu drag si salutari dlui Cerb si domnului con :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jungla din balcon! Cred ca nici balconul meu nu e departe
      de idee. Si nici la mine nu am un loc anume, asa, mai golut.
      Un fotoliu este perfect...
      S-a mentinut ca a stat cuminte pe pervaz si este si spatiul unde pun temporar mici prostioare. Insa am constat ca materialele inca rezista, ceea ce e de bine!
      Le transmit! Deja simt cerbul cam nelinistit, ca ar vrea sa tropaie mai mult...
      Pupici si noapte buna, draga Rux! Bucurii de la Mosu'!😘❤️

      Delete
  4. Magică grădinița ta - fiecare obiect mă atrage...nu stau bine la "meditație" dar cred că dacă, m-aș da peste cap de trei ori (alei, hap !) și aș intra în grădiniță, aș avea cu ce mă juca...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gradina ta este magica si te asteapta sa te joci si chiar o faci.
      Ca doar ne arati atatea minuni de acolo!
      M-am bucurat ca inca rezista gradinita mea. Chiar ma gandesc poate sa o mai redecorez.
      Pupici! 😘❤️

      Delete