Friday, November 29, 2019

Beccy's Challenge - Day 30-
Playing with colors

The Day 30 for the November Challenge on Beccy's Place
Ziua 30 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.

Let's celebrate!

 For the last piece of the puzzle, I chose to color a mandala from that paper covered 
with velvet.  The colors are shiny and metallic, including the corners of the page.
 
Ultima lucrare este o mandala pe hartie acoperita cu catifea.
Culorile sunt stralucitoare si metalice, inclusiv in colturi.


This is the end of the November journey! It was an amazing challenge and 
I am grateful I could participate this year. I worked,  learned, discovered 
new things and ideas. And I saw also amazing creations, a real
bouquet of  colors and imaginations.




Day 29 - Z





The complete November gallery





10 comments:

  1. Wow, what a fabulous, colourful project! Love the colour combination Suzana, and the pattern is wonderful. The velvet is a great contrast for the different mediums you've used, it brightens all the colours perfectly. Love it!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are right, but I love mandalas and one with velvet is quite special. And I wanted to celebrate! Even the pattern is already created! A have another three papers and I have to think what to do with them! I was surprised how well the shiny colors fit on corners. I wanted so much to use on the last day. Glad you like it!
      Thank you, Beccy for the challenge and I am glad I could finish it.
      All the best!
      Cheers!

      Delete
  2. Ce minunat!!!! <3
    Imi place mult felicitarea de azi. Imi aminteste de binoclul cu mandala pe care il aveam in copilarie... Magic :).
    Felicitari pentru reusita!! <3
    Pupici cu drag :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am inca o astfel de jucarie. Nu stiu insa cum sa fotografiez ce vad! :)
      Multumesc, draga mea. Ma simt tare bine ca am reusit sa parcurg alfabetul complet. :D Oare copii la scoala cum se simt?
      Pupici si un weekend placut! Si La Multi Ani de ziua Romaniei!<3

      Delete
  3. Hai ca am dat-o în bara chiar la sfarsit dar … nu poti sa fii mereu peste tot unde ai vrea sa fii … Asta e! :)
    Felicitari, acum esti copil mare, cunosti tot alfabetul! 😅
    Iti doresc o duminica placuta!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte interesant de invatat alfabetul in felul acesta!
      Si ce daca il cunosc? Oare oi fi crescut? 😅
      Noi am fost un pic la defilare. Dar ajungand cam tarziu, nu am prin locuri la tribuna! 😅😅😅
      O duminica placuta si tie, draga mea!
      'Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘' (nu rezist, e prea simpatic!)

      Delete
  4. Un adevarat tur de forta! Felicitari, Suzana draga! <3
    Imi place mult mandala! (mi-ai facut pofta de colorat, dar trebuie sa o pun in cui - pofta! - pentru ca nu reusesc sa mai gasesc timp). :)
    Toate sunt faine! Le-am vazut in galerie. Una mi-a atras atentia si "merg" s-o intalnesc personal (cea in care e o bufnita). :)
    Pupici cu drag! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am dorit tare mult sa reusesc sa ajung pana la sfarsit. Este a treia participre, dar cu o pauza de trei ani. Imi iesisem complet din mana. Acum parca e mai binisor. Multumesc de trecere, Diana draga! Bufnitele imi sunt tare dragi si mie! :)
      Pupici si o seara minunata! <3

      Delete
  5. un model minunat, eu nu am rabdarea necesara desi admir tare mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Modelul imi place si mie nespus. A colora insa nu a fost prea greu, pe un model deja creat!
      Multumesc pentru vizita si aici, draga Carmen! Numai bucurii!

      Delete