Monday, November 25, 2019

Beccy's Challenge - Day 25 (2)-
Letter V - Velvet on flowers

The Day 25 for the November Challenge on Beccy's Place
Ziua 25 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.


The start image:
Imaginea de plecare:

'Clematis Beccy' - Beccy's creation

On this second entry for letter V, I used for the flowers a special velvet powder.
It is used on a surface covered with glue,  preferable transparent. And it has 
velvet touch. I don't have practice to use it, so the appearance is not perfect,
but I wanted to share this interesting material.
For the rest: markers, brush pens,  acrylics and a waved cut with hobby scissors.


Pentru aceasta lucrare am folosit o pudra 'catifea'. Se foloseste
pe o suprafata acoperita cu lipici, dand efectul catifelei. Experienta
mea in utilizare este limitata si suprafata nu este uniforma, dar
materialul este interesant, asa ca am vrut sa vi-l arat.
Suplimentar am folosit markere, carioci si acrilice si un foarfece
cu model pentru taietura.

This is the second entry for letter V.



Day 25 - V (1)





6 comments:

  1. Am si eu cateva pungulite de sclipici in degrade (nu le-a folosit inca). Cand voi reusi sa imi refac un coltisor de creatie sigur pentru asa ceva ... trebuie sa incerc:).
    Felicitarea e asa vesela <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu, dupa cum ti-am spus candva, nu am un astfel de coltisor. Ma fatai de colo colo... :D Singurul lucru le care am inceput sa-l fac este sa-mi sistematizez materialele, sa stiu pe unde mai sunt! :) Vesela, dar imi trebuia cam doua zile pentru ea. Asa, pe repede inainte, are muuuulte scapari!
      Multumesc ca treci pe aici, draga mea! O zi cat mai frumos inspirata! Pupici!

      Delete
  2. The pink and gold background is fabulous Suzana, love the shiny paint! I like the rippled effect you added to the image panel too, it's an interesting part of the design. Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Beccy! Kind as usual! For this material I need another glue to obtained a smooth surface. But I shall find it!
      I wish you a perfect day!
      Cheers!

      Delete
  3. Imi plac tare mult florile catifelate … ai idee cum se numeste acea pudra (sau ce scrie pe ambalaj)?!
    Catifeaua imi adduce aminte de rochitele din copilarie … ce amintiri frumoase!
    Zi placuta!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Materialul se numeste 'velvet' de la Cadence, o firma turceasca dupa scris. Poti cauta dupa ' velvet powder' si vezi ce obtii.
      Banuiesc ca magazinele pentru hobby au asa ceva, poate si de la alte firme. Dar importnt este lipiciul si ce am avut eu a fost cam dens. Oricum, catifeaua este un material minunat!
      Multumesc mult, draga Ella! O seara placuta sa ai!
      Pupicei!😘😘😘

      Delete