Sunday, November 17, 2019

Beccy's Challenge - Day 17 -
Letter O - The owl (second episode!)

The Day 17 for the November Challenge on Beccy's Place
Ziua 17 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.


The start image:
Imaginea de plecare:

'Owl' - Beccy's creation

I do not know if it is a proper combination between crayons and a background
colored with markers, but I hope the owl will smile, at least a little bit! 
It is a two layers card. The 'smile' was generated with a stamp.

O combinatie intre creioane si markere pentru margine, nu
stiu cat de potrivita, dar sper ca bufnita sa zambeasca un pic!
O felicitare  din doua straturi, cu un 'zambet' generat de o stampila.

This is the second episode for letter 'O'! 
It was fun! 




Day 17 - O (1)








8 comments:

  1. Love those big yellow eyes Suzana, he looks like he's watching very intently. You did a great job colouring the feathers, I like the layers you added to his body. Lovely bright background too. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your Owl is so cute, so really wanted to color it. And it's nice coloring with pencils. I need some more practice! :)
      Thank you for this lovely challenge, Beccy!
      Have a fine and inspired week!
      Cheers!

      Delete
  2. Super, bufnita cu zambet! 😅
    Mi-a placut privirea ei curioasa!
    Sa ai spor în continuare!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parca face miscari yoghine din cap!😅 Imi plac ochii lor, desi in real, rareori am avut ocazia si asta doar la Zoo!
      Multumesc frumos. Mi se pare din ce in ce mai captivant. Parca ma dezmortesc! 😅
      Pupici si o saptamana frumoasa! 😘😘😘

      Delete
  3. I-am zambit bufnitucai 2. Cred ca i-a placut de mine ca mi-a zambit si ea... un pic :)))
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu se putea altfel! Zambetul zambet atrage!
      Daca v-ati imprietenit este perfect!
      Pupici! <3

      Delete
  4. Pe ea o cautam! :)) E tare simpatica! Sunt sigura ca zambeste! Eu zambesc privind-o! Pare gata sa faca o șotie! :)
    Imi place si cantecul! Puii sunt aat de dragalasi! <3
    Pupici cu drag! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact! Cine stie ce pune la cale, asa pe tacute!
      Desi nu este un gif, am avut mereu senzatia in aceasta imagine ca da din cap! :D
      Pupici, Diana draga! <3 Multumesc pentru trecerea pe aici!

      Delete