Wednesday, November 24, 2021

Beccy's Challenge -
Day 24 - Something sweet
Let's drink a tea

The Day 24 for the November Challenge on Beccy's Place.
Ziua 24 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.


 

The central piece is a Beccy's creation:


It is printed and bonded on a patterned and  embossed cardboard from a kit;
In addition there are some decor pieces from other hobby papers;
the image is colored with pencils and the blue lines are acrylic shiny  color.


Imaginea tiparita este lipita pe un carton cu model si
embosat; am adaugat cateva decoratiuni din pagini
pentru bricolaj; pentru colorare am folosit creioane
si tente albastre cu un acrilic stralucitor.



'Tea and cakes' was my inspiration for this day! 

The negative



 
Day 23 - U

 

 

8 comments:

  1. Nothing better than afternoon tea with a hot drink and cake... lovely choice for the "sweet" challenge Suzana. I like the addition of the little baubles, it adds a nice festive touch to your design.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I liked this sweet challenge so your image was so perfect for this subject!
      Thank you, Beccy!
      Cheers.

      Delete
  2. A fost de partea ta inspiraţia, a ieşit fain de tot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost un set primit la o premiere in 2015! cred ca este prima data cand am utilizat-o. S-a potrivit bine.
      Imi pare bine ca ti-a placut si mi-ai si spus.
      Seara buna, draga Potecuta!




      Delete
  3. E tare dragalasa felicitarea! Festiva. Simt aroma de cafea! 😊
    Am un ceas (vechi) care seamana cu ceainicul de aici - uitasem ca-l am, pana am vazut aceasta imagine.

    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤️ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum cand le iau la rand si le revad, ma intreb oare cum le-am facut asa? Anul acesta, cu putine exceptii, m-am lasat in voia zilnica a ideilor. Si a fost o noua experienta interesanta...
      Poate ca il gasesti! ceasurile vechi au ceva aparte!
      Multumesc mult, Diana draga pentru ceea ce faci, cu aceste comentarii iar mie imi pare bine ca le revad si reiua filmul!😊
      Pupici!❤️😘

      Delete
  4. Initial am zis ca vad felicitarile si votez, fara sa scriu ceva - stiu ca esti intre cei care nu lasa mesajele fara raspuns si momentul in care apar eu e posibil sa ai altele de facut si te incarc in plus. Dar nu m-am putut abtine! Prea imi plac felicitarile si-mi place sa imi imaginez procesul de creatie. 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma incarci, imi place sa raspund, chiar daca nu imediat. Si acuum parca le vad altfel sau le-as face altfel, dar nu mai conteaza. In afara literelor au fost si cateva zile cu alte subiecte, ceea ce a intrerupt ritmul, insa a fost bine, asa ca un rezumat.
      ❤️ 😘

      Delete