Saturday, November 13, 2021

Beccy's Challenge - Day 13- Letter K
Transformed kaleidoscope

The Day 13 for the November Challenge on Beccy's Place.
Ziua 13 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.

For the first time I tried a photo through a kaleidoscope toy.  You can see
bellow how it looks the shot. Printing the image, the colors were completely
different but I could not change this.


The base is a shaped cardboard in an elegant style. Everything else is bonded
on it:  the image was separated in different shapes and the other bits are from
an old cutting set. Of course I added some accents from a gold marker.

Pe o baza cu un model dedicat felicitarilor, am lipit o imagine
obtinuta dintr-o fotografie realizata printr-un caleidoscop,
pe care am printat-o si separat-o, la care am adaugat alte
bucatele dintr-o stantare mai veche; am adaugat cateva
accente aurii de la un marker.



I may say that is a special snowflake obtained from a kaleidoscope...

 

 

The negative

 

 

Day 12 -Shaped card

 

 

6 comments:

  1. What an interesting idea Suzana, I never would have though to take a photo through a kaleidoscope! The image looks awesome. I actually like the colours that printed, the pinks and purples are very pretty. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was a nice and funny idea even it was a little bit difficult to focus the camera.
      But the difference between colors is huge, even the print looks beautiful also.
      Thank you, Beccy. I am a fan of exploring...
      Cheers!

      Delete
  2. Hai, ca esti tare de tot! De ma batea cineva si nu-mi venea o astfel de idee! Foarte reusita felicitarea.
    Ziceam ca s-ar putea sa-mi vina idei privind felictarile tale... Nu! Nu mi-a venit vreuna, dar mi-am amintit ca am pe undeva niste cartoane taiate special pentru felicitari. De le-oi gasi, pentru ca le am de ani, si doar acum mi-am amintit de ele. Hm.
    ❤️ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost o idee tare buna, desi m-am chinuit cu centrarea aparatului. Ma bate gandul sa gandesc un postament...
      Insa pe imprimanta mea culorile apar foarte diferit, insa si asa e bine, ca inca mai scoate cate ceva.
      Dimensiunile mele pe care le numesc 'card stock' sunt 15 cm x 10.5 cm. Oricum sa intre in plicul obisnuit. Eu mai am si formate A4 colorate din care tai. Sau albe si le vopsesc...
      ❤️😘

      Delete
    2. Formate A4 colorate am cumparat in 2019 si am facut 3 felicitari, dar e cam gros cartonul. In plus, nu am ghilotina si taietura nu-mi iese prea fina cu foarfeca. Cu "model" am o foarfeca de croitorie, dar e prea zimtata si pare ca are coltzi felicitarea.

      Delete
    3. Eu tai cu cutterul, mai putin cu foarfeca, cu o rigla metalica. Si si-asa tai stramb. Trebuie sa masor de mai multe ori. Dar idealul este greu de atins, asa ca...
      Carton mai gros mi se pare mai bun, daca vrei sa-l pictezi. Si-asa se roluieste punand lipici sau apa...
      ❤️ 😘

      Delete