Friday, November 19, 2021

Beccy's Challenge - Day 19- Letter Q
This time is quilling

The Day 19 for the November Challenge on Beccy's Place.
Ziua 19 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.

 

Material and technique:

No. of layers: 1 - a light blue cardboard, stock size; on it are bonded:
- quilling elements forming a heart in three colors; red, dark red and gold;
  the white geometry is only a guide from a quilling kit;
- a decor flower painted and  some self adhesive
crystals;
- used colors: silver metallic medium for corners, gold metallic marker
  around the heart, acrylic red and yellow for the flower, a gel with black
  elements, some shades acrylic gold on the background and a pink pearl
  maker pen used between the quilling elements.

Pe un carton de culoare bleu am format o inima din
elemente quilling lipite in trei culori; tot lipite sunt o
floare decor pictata si cristale decorative; alte culori:
marker auriu in jurul inimii, un argintiu metalic pentru
colturi, un gel cu mici incluziuni negre, urme aurii
acrilice pentru fundal; forma alba in forma de
inima este orientativa.



I missed this technique, so I used it for letter Q!

The negative

 

"Doar cu inima putem vedea corect;
ceea ce este esential este invizibil pentru ochi".

 

 

 

Day 18 - P

 

8 comments:

  1. Your quilling is fabulous Suzana, what a great texture! I really like the combination of red and gold, it's a lovely rich look, and perfect for Christmas. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love this technique even it's very slow as process. A lot of strips of papers are waiting...
      I'm glad you liked my quilling, Beccy. Paper is so fabulous
      in many ways!
      Thank you and a fine weekend!
      Cheers!

      Delete
  2. Replies
    1. Multumesc frumos pentru vizita si aprecieri!
      Un weekend minunat!

      Delete
  3. Foarte faina!
    Quilling ma omoara! 😊 Cand m-am jucat la Provocari verzi am facut un martisor, dar cat m-am straduit! Sigur, instrumentul mi-l facusem singura. Acum, cand dau de acel martisor, nu-mi vine a crede ca e facut de mine. 😊
    ❤️ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu din ce l-ai facut, dar cred ca o agrafa de par ar fi perfecta, instalata intr-un maner sau infasurata cu un scoci mai rigid, poate chiar metalic. Mi-era dor de quilling. Am profitat ca era o suprafata mica, ca altfel...
      ❤️ 😘

      Delete
    2. Dintr-un ac de cusut gros (cu ureche mare) - i-am rupt (despicat) urechea si varful acului l-am infipt intr-un dop de pluta.

      Delete
    3. Cam greu de tinut in mana asa ceva, sau asa mi se pare. Chestii de quilling am vazut prin mai multe locuri, chiar si librarii cu papetarie. Pe net sunt oricum.
      ❤️ 😘

      Delete