Monday, November 1, 2021

Beccy's Challenge - Day 1 -
Letter A - Abstract with Angels

The Day 1 for the November Challenge on Beccy's Place.
Ziua 1 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.



Materials and techniques:

No. of layers: 1 - blue cardboard (stock size);
Additional elements: snowflakes stickers, punched angels and gold circles;
Used colors: color with marble effects used on the background with a stencil (AS 412),
                     gold acrylic and shiny markers.


Nr. de straturi: 1 - carton albastru; elemente adaugate:
stickere fulgi de zapada, elemente perforate: ingeri si cerculete aurii;
culori folosite: solutie cu efect marmorat pentru fundal, printr-un sablon,
marker auriu si markere stralucitoare.



The Challenge started!


The negative


 

8 comments:

  1. Your abstract card is beautiful Suzana, I really like the mix of colours and textures. I see sunlight and rainbows and pretty flowers in your design, as well as the sweet little angel.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. The first card is very hard to do. I have to enter in the 'flow'!
      Thank you, Beccy! As usual, the final image is always different from initial thought!
      Cheers!
      Suzana

      Delete
  2. Tentantă provocare! Inspiraţie multă să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, draga Potecuta!
      Sper ca inspiratia sa tina pasul cu ritmul...

      Delete
  3. Arata foarte bine! Ingerasii si fulgii de nea imi atrag privirea.

    Am fost tentata sa incep "vizionarea" de la ultima felicitare realizata, dar incep cu inceputul - poate ca nu le voi vedea azi pe toate. 😊 Cred ca, dupa vreo cateva vazute, o sa zburde dorinta de-a mesteri si eu ceva. :))
    Pupici! ❤️ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar mi-ar parea bine! Insa pe bune, nu inseamna sa comentezi la fiecare, doar ai fost plecata!
      Oricum iti spun acum, nu m-am preocupat inainte de solutii. Putea fi si altceva decat litere, cum s-a mai intamplat. Pur si simplu am vrut sa vad cum curg ideile zi de zi. Nu a fost mereu bine, am mai gresit, am reparat sau stricat, dar m-am straduit sa postez zilnic, ca sa nu se adune si sa apare cine stie ce. O experienta de neegalat! Insa trebuie sa fac ceva cu pozele, ca asta chiar nu-mi place, sa nu vad in poza realitatea. Scade mult din efect.
      Pupici, Diana draga! ❤️ 😘

      Delete
  4. Mi-a placut mult de tot si aceasta serie de felicitari! Stiu ca am mai scris pe undeva: e un tur de forta la care nu as rezista. 😊 Poate si din cauza ca nu stapanesc arta felicitarilor... Poate pentru ca imaginatia nu-mi e foarte bogata cand e vorba despre ceva artistic... Poate ca nu prea mai am materiale (in ultimii ani am achizitionat foarte putine - spre deloc)
    Din ce sfaturi mi-au dat altii, fotografiile ar trebui facute la lumina zilei (sau la una foarte puternica). Folosind doar telefonul pentru poze il tot misc, in diferite unghiuri, sa vad cand arata imaginea mai bine pe ecran, si abia apoi "dau clic" - si tot nu-mi ies cum as vrea, cum sper - poza sa redea cat mai fidel realitatea. Cu blitzul ies aiurea de tot, la mine - in general le mai prelucrez intr-un program online, dar nici pe acolo nu ma descurc prea bine. 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotografiile sunt si problema mea. Cam toate au fost pe nocturna cand terminam. Cat priveste arta... Am mai aruncat cate un ochi la altii care par sa fie pregatite pentru serie. Eu nu fac asa ceva. Am invatat cateva lucruri pe care deja le repet. Daca vinzi te pregatesti altfel. Daca le faci pentru familie, prieteni este o mare diferenta. Oricum pentru mine e cumva un hobby, o repetitie pentru altceva inca nematerializat. Eu am avut o obsesie cu materialele. Mereu am luat cate ceva colorat gandindu-ma si la nepotica...

      Iti multumesc mult pentru aceste comentarii. Chiar mi-au facut placere impreuna si cu revederea lunii acesteia.
      Acum ma intreb retoric cum am reusit...
      ❤️ 😘

      Delete