Saturday, November 27, 2021

Beccy's Challenge -
Day 27 - Letter X
Xmas Satellite...

The Day 27 for the November Challenge on Beccy's Place.
Ziua 27 a provocarii lunii noiembrie, pe Blogul lui Beccy.


This is my vision for today...
On a white cardboard, a little bit thicker, through a plastic with holes,
I used my airbrush pen with a red color, obtaining a background with dots;
two dent lines between extreme corners form an huge X and four areas of the
surface; the colors from the background are from pads; the blue geometrical
elements are from a cardboard and everything else are stickers;
on the two lines I used a gold marker, including on the center piece.

Pe un carton mai gros, printr-un plastic cu gauri am folosit un
pix aerograf cu o culoare rosie si am realizat un fundal de puncte;
cele doua linii ce au unit colturile (adancite in carton) au generat
impartirea suprafetei in patru zone; fundalul este colorat utilizand
tusiere, elementele albastre sunt taiate dintr-un carton cu model si
restul accesoriilor sunt autocolante; pe linii am adaugat marker auriu.


This is my Xmas concept for letter X.

The negative




Day 26 - W


8 comments:

  1. Replies
    1. Crezi? Multumesc pentru prezenta ta aici!
      Toate cele bune sa fie la tine!

      Delete
  2. You created a wonderful spotted background with the airbrush pencil and stencil Suzana, very creative! I love the collection of stickers you added, they're all lovely and festive... my favourite is the little snowman!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was curious about spraying over holes and I was glad they look enough clean.
      I do not know who invented stickers but they are awesome!
      Thank you, Beccy!
      Cheers!

      Delete
  3. Dragalasa! Si interesanta!
    Mos Craciun vine cu satelitul. Sau... iarna vine cu satelitul? 😊
    ❤️ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Initial am vrut sa fac cruciulite, insa am renuntat.
      Idee cu satelitul a venit dupa ce am terminat-o. Asa ca am lasat-o, ca asa mi s-a parut...
      Cine vine cu el? Habar nu am. cred ca iarna vine prima oricum...
      ❤️ 😘

      Delete
    2. La cat de faina-i vremea aici cred ca Mos Craciun ajunge primul - daca o fi asa, sper sa aiba in sania lui si ceva zapada. 😊
      Ieri a plouat serios si a fost frig, dar cristalele de nea nu s-au format.
      ❤️

      Delete
    3. Pe aici ieri au fost cativa fulgi si apoi au stat...Insa a plouat serios.
      Este rece si umed. Dar iarna inca nu a inceput serios.
      ❤️ 😘

      Delete