Saturday, May 6, 2023

Transformari creative (18)
Compozitie cu flori de hartie

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna mai are ca subiect: 'ziare, reviste, carti'.
Proiectul este despre  flori, minim trei
(saptamana 1).



Este o compozitie cam fantezista pentru trei floricele facute dintr-o reclama
de magazin...! 😊 Sa va povestesc:
Florile sunt facute din patru straturi suprapuse, de doua dimensiuni. Fiecare
nou strat este rotit fata cel anterior. Le-am lipit central, le-am ciufulit putin si
apoi le-am pulverizat. In centru este sclipici si o perluta. Montajul il observati.
Este pe spuma cu model, pusa intr-un fel de 'cutie' confectionata din carton
gofrat si vopsit cu auriu. Decuparile rotunde le-am facut ca un fel lacas pentru
flori. Poate nu era chiar necesar, insa ce mai pot spune acum...



Dupa vopsirea cartonului, am constatat ca peretii se cam desfac din cauza
compozitiei acrilicului, asa ca am facut un gardut cusut. Nu stiu cum vi se pare,
insa nu arata chiar rau. Pe colturi am pus acelasi model de margica ca si in
centrul florilor. Pe spatele 'cutiei' am lipit un carton cu autocolant. A rigidizat
foarte bine structura. Dimensiunile aproximtive: 14 cm x 15 cm.


Asa arata inceputul lunii mai.






Transformari creative (17)
 
 

16 comments:

  1. Ai reusit o minunatie! ❤
    Citind cum ai procedat am gandit repede - deh! 😊 - "ce simplu si frumos!" Frumos, clar; cu simplu insa... ma mai gandesc.
    Baza din carton m-a dus cu gandul - urgent! - la blatul unui tort! 😊
    Felicitari! si spor in cele ce ti le-ai propus!
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tooort! Faina ideea! Cartonul gofrat facea parte dintr-un set cu mai multe cartoane. Nu m-am asteptat sa se comporte asa la vopsire. Cred ca materialele nu sunt prea bune, totusi, pentru o asa destinatie. Oricum, fara flori, s-ar putea face o tavita simpatica. Poate pentru cristale.😊
      Multumesc, Diana draga! O seara placuta si o saptamana
      usoara!😘❤️

      Delete
  2. ÃŽmi plac floricelele tale! ”GărduÈ›ul” a ieÈ™it foarte interesant È™i nu arată rău, mie îmi place!
    O grădină cu 3 flori și fluturași aurii! Felicitări!
    Inspiratie și spor îți doresc!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii ce m-a surprins la gardut? Cat de bine a intarit marginea.
      Am retinut metoda, desi pe carton moale trebuie mare atentie.
      Ma intreb cum s-a realizat embosarea aia pe spuma. O sa incerc si va spun.
      Pupici si seara frumoasa! O saptamana cu spor!😘❤️

      Delete
  3. De foarte multe ori am fost nevoita sa cos (sau chiar crosetez) marginea unor proiecte - acum de curand la patul pentru Ursulet, sau la albumul acela cu zana cusuta si pictata.

    M-a placut mult ai facut rama. Florile sunt extrem de frumoase!! Compozitia este foarte reusita. Imi place efectul obtinut de pulverizare pe petale (ma intreb cum ai pulverizat? ceva spray..?sau... ). Perluta le da asa un aer delicat.
    Minunat proiect
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, doar ca pe carton nu prea gros este putin atipic, insa chiar merita metoda. Am mai folosit asa ceva.
      Un 'airbrush pen'. Am vrut sa pun ceva protector transparent peste, inca nu am reusit...
      Multumesc, draga Rux. Cam elaborat totusi. Ideea initiala a fost quilling, inca nu am renuntat total...
      Pupici si o saptamana cu spor! 😘❤️

      Delete
  4. ce frumoase sunt! daca faceai fundalul albastru, as fi jurat ca sunt nuferi ♥ Felicitari!
    Pupici.. Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, draga Carmen, Imi doresc sa realizez un nufar. Insa mai am de explorat cate ceva pentru a indrazni...
      Sincer, mi-au placut fluturasii si mi-am zis ca ar putea semana cu iarba, verdele ala.
      Pupici! Multumesc mult. O saptamana cu spor!😘❤️
      ... Pe aici a inceput sa ploua!

      Delete
  5. Replies
    1. Multumesc mult pentru vizita si apreciere.
      Uneori, o astfel de mica gradina poate lumina ziua!
      O saptamana minunata, Ioana!😘❤️

      Delete
  6. Frumos început de mai, arată chiar minunat aici la tine cu mică grădină de flori. Mă întrebam dacă ai colorat tu florile sau ai folosit poze colorate din reclame. M-am lămurit acum și cum ai procedat.
    Îmi place mult această metodă de a face flori. Am văzut-o des la confecționarea trandafirilor.
    Felicitări!
    Spor și inspirație!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut, chiar daca nu am prea baleiat netul. Banuiesc ca am mai vazut-o pe undeva. Reclama pe care am avut-o era cu foaie foarte subtire si parea singura solutie rapida. Initial am vrut ceva utilizand quilling-ul, doar ca hartia nu imi placea pentru asta. Poate ca ar fi fost mai frumos cu sase petale. Data viitoare...
      Multumesc si eu, draga Niko!
      Spor si inspiratie si tie!😘❤️

      Delete
  7. Wow - frumos realul dar în fața negativului am rămas fără cuvinte !!!
    Pupici cu drag ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-au placut mult nuantele, chiar asa, mai nenaturale.
      Multumesc frumos, draga Prietena! Pupici! 😘❤️

      Delete