Sunday, May 28, 2023

Transformari creative (21)
O metafora...

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna mai are ca subiect: 'ziare, reviste, carti'.
Proiectul este despre o  tema la alegere
(saptamana 4).




In aceasta imagine sunt doua experimente noi. 
Ceea ce mi-a ramas din prospectul utilizat in saptamana 2, am utilizat pentru
realizarea unei carticele. Fiecare pagina este indoita si lipita la baza. Altfel
nu ar fi rezistat. Dupa uscare, initial am pictat-o cu auriu si apoi am utilizat
un spray tot cu auriu. Am sperat ca acoperirea sa fie mai buna in interior,
insa ar fi trebui facuta anterior prinderii si nu dupa. Oricum, mirosul a fost
foarte neplacut, asa ca nu am mai insistat.
Pe 'coperta' am pus cristale de plastic autoadezive.


Al doilea experiment a fost inspirat din filmuletul pus la MFC (358) pentru
crearea unei flori de lotus din baza unei sticle de apa minerala, utilizand un
aparat de pirogravura. Geometria petalelor este neuniforma, pentru ca nu
am desenat liniile prin care sa treaca varful aparatului. Nu m-a interesat o
eventuala omogenitate. Marginile sunt date usor cu auriu. Asa am facut un
suport  pentru carticica.
In montajul fotografic a aparut si 'lumanarica' realizata pentru Provocari Verzi.


Aceasta a fost ultima lucrare a lunii mai la transformari creative.

M-am ambitionat sa utilizez prospectul si a asta fost o greseala. Cu pagini
fara inscrisuri sau eventual colorate simplu ar fi fost mult mai interesant.
Insa metoda suportului de plastic poate deveni deosebita, cu conditia
de a avea exercitiu cu aparatul de pirogravura, ceea ce la mine nu
este cazul.😊
.
O metafora cu un sens inca bizar. O provocare!


Proiecte de legare a unui jurnal:





 
 
 

6 comments:

  1. ÃŽmi place ceea ce ai creat ! Ceva delicat !
    Pupici cu drag ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este delicat, intr-adevar. Experientele de genul asta
      imi arata clar cate mai am de invatat...
      Pupici si multumesc, draga Prietena! 😘❤️

      Delete
  2. Tare mult îmi place! Ai avut de muncit, dar a ieşit chiar fumos! Am o carte de versuri în miniatură, e mai mică decât degetul mic, cam jumate din el, şi sunt topită după astea. Îmi place ce-ai făcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am si eu cateva cartulii. Imi plac enorm. Acum ma intreb de ce nu am tras cu ochiul la cum sunt facute... Ce buna idee sa mentionezi!
      Multumesc mult, draga Potecuta. Voi relua ideea, cu siguranta.
      Seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  3. O sa incep cu .. finalul :))). Imi place carticica in miniatura. Cat e de draguta!!! :D Imi place si agenda - am facut si eu la o agenda un sistem de inchidere cu nasture.. :D hihih si ce frumos imprimeu :O.

    Revenind acum la lucrarile tale, lumanarica admirand-o mai demult 💟 - ma bucur sa descopar ce ai facut din pet :D. E tare dragut!! Nu stiu daca as putea folosi asa un aparat - am senzatia ca vibreaza cam tare :)))). Oricum din cate stiu nu avem asa ceva... Dar rezultatul e foarte fain. imi place mult cum ti-a iesit.

    Nu vreau sa imi imaginez cum te-a chinuit la capitolul miros carticica :)))). Dar de iesit, a iesit un proiect special - clar. Are asa , un aer vintage. Imi place mult!

    Sa nu uit - sa stii ca la provocari verzi, se pot inca inscrie tema cu panoul aici: apop pana la sfarsitul lunii (si apoi voi prelungi cu alta tura pana la toamna, pentru cei care vor sa adauge pe temele astea proiecte noi, sau sa recupereze ceva). E la sfarsitul paginii jos jos - sau imi poti trimite mie pe mail :*.

    puuup


    ReplyDelete
  4. Si mie mi-a placut, insa cand am vazut cum o scufunda in cafea, nu mi-a venit sa cred. Imi place pirogravura, insa nu am o idee mai complexa. Nu ma tenteaza pe bucatele. Insa cand tai plasticul se face si o bordurare, ceea ce foarte bine.
    Chiar m-am chinuit cu mirosul. Nu mai recidivez cu sprayul, doar cu o noua cartulie colorata altfel!
    Multumesc pentru link, draga Rux! Sa vad ce si cand.
    Pupici si spor la tot!😘❤️

    ReplyDelete