Monday, May 29, 2023

A flower in a random space

This project is my entry for:

'May Challenge' - on Beccy's  Place;



I used this time the flower posted in the conditions of entry,


together with some bits of remaining materials from different experiments
and projects.
The image is printed, shaped and bonded on a white cardbord.
You can see pieces of meshes and other experiments from false rice paper and
softened paper. The two spirals came from a material for candles.
I put initially on left and bottom a mesh on a double sided adhesive tape.
The rest of the design is somehow random with bonded layers. But I positioned
them prior, to see how they look.
On that tape I put some glitter to cover the adhesive and also in the right
corner a circle with glitter. The flower is colored with pencils, acrylic green
and a gel pen.

Imaginea este imprimată, modelată și lipită pe un carton alb.
Am folosit bucati de plasa și alte experimente din hârtie de orez
falsă și hârtie inmuita. Cele două spirale provin dintr-un material
pentru lumânări. Am pus inițial în stânga și jos o plasă pe o bandă
adezivă cu două fețe. Restul designului este oarecum aleatoriu cu
straturi lipite. Dar le-am poziționat înainte, pentru a vedea cum arată.
Pe acea bandă am pus niște sclipici pentru a acoperi adezivul și
tot în colțul din dreapta un cerc cu sclipici. Floarea este colorata
utilizand creioane, un verde acrilic si un pix cu gel.


This is my card for May, using the 'bits technique'!😊


April Challenge



Update:


8 comments:

  1. Your background makes me think of "crazy quilting" Suzana, it's so colourful and fabulous! I love all the different textures too. You did a great job colouring the image, the bold colours work perfectly with the other elements.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Never heard about 'crazy quilting! But I think it's so nice to create in a quilt syle the cards. You know that I've tried. It's fun. But honestely, I have no idea how to use the old small pieces, because all the time I do new ones...
      Thank you, Beccy!
      Cheers! ❤️

      Delete
  2. Îmi place mult cum ți-a ieșit tabloul! Floarea ta, era foarte potrivită pentru tabloul pictat la care lucrez...dar din cauza entuziasmului am uitat complet de internet când am cautat surse de inspirație!
    Imi place și cum ai aranjat celelalte elemente care încadrează floarea, este interesant și frumos! Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luna aceasta a fost o tema suplimentara de a utiliza bucatele vechi. Temele astea nu sunt obligatorii, insa sunt exasperata de bucatele pe care nu-mi vine sa le arunc, mai ales pe cele rezultate din testari. Asa ca imi trebuie o strategie. Mereu caut sa pun filmulete pe blog si mereu le caut cu teme de interes. Asa ca documentarea mea cam asta e.
      A iesit frumos, imi place si mie. Uneori risc sa apara prea aglomerat fundalul, insa depinde de culori.
      Multumesc frumos, Mihaela! Spor si tie la creat! Pupici!😘❤️

      Delete
  3. Ţi-a ieşit bine de tot, e tare frumoasă! Îmi place mult şi alegerea culorii! Te felicit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii, vad in fata ochilor bucatile colorate si ravasite pe masa!
      Si mie mi-e greu sa inteleg cum le-am asezat pe langa floricica. S-au gasit bucatelele intre ele...
      Multumesc mult, Potecuta! Seara frumoasa! 😘❤️

      Delete
  4. Replies
    1. Multumesc. E cam complicat sa utilizez bucatelele, insa daca nu vreau sa ma inunde e musai sa incep sa le folosesc.
      Pupici! O seara frumoasa si o saptamana la fel! 😘❤️

      Delete