Wednesday, May 17, 2023

Provocari Verzi (12) -
Fila de clasor




Spre deosebire de Danuta care a facut un clasor, eu am reusit doar o
pagina de clasor. Am vrut sa fac si o cutie in care sa o depozitez, insa
a iesit un fiasco, asa ca din ea a ramas doar un semn de carte...😊

Am folosit carton negru (11cm x 20cm), o bucata de plastic, din acela
pentru laminare, din care am taiat fasii de 3 cm latime si un carton cu model
lipit pe spate pentru a securiza fasiile.
In dreptul fiecarei fasii este practicata o taietura orizontala si doua mici
verticale, pe unde am introdus plasticul. L-am lipit cu banda adeziva
transparenta intr-o prima etapa, urmand apoi sa lipesc cartonul cu model,
utilizand banda dublu adeziva.



Nu este prea mare lucru, insa este... cu timbre!


Ceea ce vedeti este semnul de carte ramas din cutie:


Am vrut sa lipesc un film textil autocolant. Doar ca a fost prea subtire
si am facut greseala sa nu il sectionez separat pe suprefete. Asa ca... alta data
poate va iesi mai bine!


Provocari Verzi (11)



Am gasit pe mail linkul de inscriere la Flow Summit 2023.
Poate va intereseaza. Incepe saptamana viitoare, pe 22 mai.



Link inscriere




12 comments:

  1. Mie imi place fila de clasor!! E foarte elaborata si timbrele alese sunt delicioase :D. hihihih.
    Felicitari pentru proiect :*.
    Imi place si semnul de carte :D

    M-am inscris si eu la Summit. Sper sa si reusesc sa ma uit pe la filmulete. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand am vazut finalul si diferentele intre fasii... ce mai pot spune. Bine macar ca am un semn de carte sanatos!
      Sunt si lectori noi pentru mine. Macar ideile principale le pot descoperi si pot cauta mai departe. Parca 48 de ore e activ linkul zilei. Vedem...
      Pupici, draga Rux! 😘❤️

      Delete
  2. Ce timbre frumoase ai! Cu pisicue și cățeluși! În același mod am făcut și eu fila din clasor, doar că eu în loc de carton am folosit o parte dintr-un plic.
    O zi frumoasă să ai!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi placea sa iau timbre, erau niste pliculete dragute cu de toate. Si mai erau si alte animalute. Si peisaje. Ar merita sa ma mai uit peste ele, asa, inspirational. Punand banda aia dublu adeziva, am preferat carton. Mi s-a parut ca sta mai bine si mai indrepta putintel fasiile de pe fata.
      Pupici! O zi faina! 😘❤️

      Delete
  3. Cândva demult am incercat să fac și eu pagini de clasor dar nu am știut cum să fac fâșiile transparente sa stea strâns, să nu cadă timbrele când dau pagina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dupa mica mea experienta pot spune ca sunt doua idei importante: plasticul utilizat, pe de o parte. Asta de la plastifiere este putin mai gros decat cele clasice de clasor, insa se lucreaza frumos, cred insa ca trebuie sa fie mai lunga portiunea lipita pe spate - cea din lateral. La mine a fost cam putin lasat. Si decuparile verticale sa fie mai largute sa nu blocheze cumva plasticul. Evident poate fi mai latut plasticul...
      Acum ma intreb despre calc, desi e mai fragil, sau foaia cu care se acopera borcanele pentru muraturi...
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      Have a fabulous weekend! ❤️

      Delete
  5. Reușită filă de clasor 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este finalizata, din fericire, insa pot fi anumite imbunatatiri aduse. Trebuie sa caut un tutorial. Cred ca mai sunt niste trucuri...
      Pupici! 😘❤️

      Delete
  6. Si mie-mi place fila de clasor! timbrele imi plac foarte mult! <3
    Desi n-am reusit - nu cred ca mai incerc - sa ma joc, timbrele vazute pana acum mi-au facut "dor" de colectia de timbre (de cand am vazut clasorul Danutei) dar n-am reusit, inca, un ragaz pentru a rasfoi clasoarele.
    Banuiesc ca nu as fi avut rabdare nici macar o fila de clasor sa confectionez. :-) In copilarie am facut un caietel (vocabular), cu celofan ca "suport" pentru timbre, folosind banda de lipit transparenta jos si in lateralele fasiilor de celofan. Era mai mare... jalea! :-))
    Semnul de carte e foarte frumos! Vesel! :-)
    Felicitari!
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! <3 Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tare mi-ar fi placut sa am si cutia. As vrea sa reiau, ca mai am ceva similar. Materialul autocolant este prea subtire si i-am ratat lipirea. Trebuia sa confectionez parti separate, insa am sperat ca il pot gestiona. Aiurea...Sincer a fost cam complicat si benzile sunt neuniforme, ca asa sunt eu, tai stramb... Insa e functionala pagina...
      Pupici si zile usoare, Diana draga! Multumesc mult!😘❤️

      Delete