Monday, May 15, 2023

Provocari Verzi (11) -
Un arlechin in sfarsit reparat



E un arlechin luat acum fooooarte multi ani. Atarna de un maner al
sifonierului. Usor, usor sforile au inceput sa se deterioreze si sa se rupa.
Mi-am spus ca e momentul sa fie salvat, profitand de jocurile noastre.
De data aceasta chiar prea complicat nu a fost.



Am schimbat sforile complet, pentru ca cele vechi erau facute praf.
Si utilizand doua bucatele de perdea dantelata, i-am refacut mansetele.
Acum arlechinul meu este foarte multumit! 😊





Provocari Verzi (10)








12 comments:

  1. E tare, tare, taaaaare dragalas! <3 Imi plac clovnii (arlechinii!) :-) de numa'! <3
    Se vede pe chipul lui cat de fericit l-a facut decizia ta de a-l "reabilita"! :-)
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era atat de suparat pe mine, ca statea mereu cu spatele...
      Mi-am zis, daca nu acum, atunci cand...? Si nici nu a fost prea greu, nu stiu de ce nu am facut pasul. La fel si puzzle-ul reparat. Daca l-as fi facut la timp, ar fi fost cu adevarat complet.
      Suntem amandoi multumiti. Acum priveste vesel spre geam si nu spre dulap...
      Pupici, Diana draga! zile frumoase! 😘❤️

      Delete
  2. Dragut 🥰😍 si eu am un arlechin asemanator 🤡 trebuie sa il caut si sa verific snururile, si al meu are peste 25 de ani 🤗
    O zi minunata sa ai, Suzana draga 😘💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu credeam ca sforile alea s-au putut rupe asa. Banuiesc ca
      materialul nu era cine stie. Totusi te-ai putea uita. Al meu a stat mereu atarnat, desi asta nu ar fi trebuit sa fie un motiv, ca nu e prea greu.
      O zi minunata si tie, draga Carmen! Pupici!😘❤️

      Delete
  3. Se vede că e tare fericit cu noile sfori! ;)
    E frumuşel tare, era şi păcat să nu primească ceva nou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alta viata, acum. Ne-am inveselit amandoi!
      Seara frumoasa, draga Potecuta! 😘❤️

      Delete
  4. Ce dragut este!! Eu am un arlechin suuuuuper vechi. Nu este din cel cu agatatoare - chiar va trebui sa vad pe unde l-am pus, il am primit in dar de la sora Bunicii mele Ligia. E micut :D
    Mi-a facut placere sa il vad pe al tau si ma bucur mult ca i-ai reparat sforile si manecutele. Acum este fericit!! :D
    Pupici cu drag!!💟

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti ce bine imi pare. Stii, ca iti spusem ca vreau sa mai repar una, alta. Sper sa-mi reuseasca. Mie imi place mult, ca e vesel si tot ce ma face sa zambesc este perfect!
      Nu as fi avut timp sa fac ceva cap-coada, insa totusi mi-am propus si asta, depinde de ideile aparute.
      Pupici si multumesc draga Rux! 😘❤️

      Delete
  5. Ce drăgălaș este, acum e și mai vesel că are accesorii noi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atarna de manerul sifonierului. Dupa ce au inceput sa se rupa firele, statea cu spatele la mine... Acum este multumit si ne privim in ochi!
      Pupici si inspiratii! 😘❤️

      Delete
  6. Simpatic arlechinul ❤️
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, imi place si mie mult. De cate ori ma uit la el imi vine sa rad...
      Pupici! 😘❤️

      Delete