Wednesday, May 24, 2023

Transformari creative (20)
Rama pentru un tablou cu cristale

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna mai are ca subiect: 'ziare, reviste, carti'.
Proiectul este despre  rama pentru fotografii sau tablou
(saptamana 3).




Ceea ce vedeti in interiorul ramei este un tablou nefinalizat cu doi unicorni,
pe care trebuie sa lipesc cristale.  Cand il voi termina, vi-l arat. Acum a fost
vorba despre rama, asa ca va voi povesti despre ea.
Este realizata dintr-un carton avand decuparea interioara de 20 cm x 20 cm
si latimea de 3.5 cm.
Nu am fost de la inceput hotarata cum sa o fac asa ca am vopsit-o movuliu.
Vrand sa fie mai inalta am ales varianta cu tubulete realizate din paginile unui
catalog de produse, de dimensiuni 14.5 cm x 21 cm. Rularea am facut-o pe o
andrea mai grosuta, de 5, nu pe diagonala ci pe lungimea paginilor.
Am facut cate trei tuburi pentru fiecare latura, le-am taiat ca sa se poata
'imbina' si le-am lipit.


Rulandu-le pe lungime mi-am dat seama ca ar fi mai rapid sa le prind cu banda
adeziva de hartie. Le-am fixat in trei locuri. 
Initial am vrut sa le vopsesc, doar ca facusem o mica greseala: nu la toate linia
de final de rulare era si linia pe care lipisem. Asa ca am renuntat la idee, pentru
ca liniile alea s-ar fi vazut urat. Am revenit la o tehnica preferata, lipind un servetel,
cu multe nuante de verde ale unor tuburi de bambus. Mi-am spus ca se potriveste
cu iarba din tablou. Exista niste imperfectiuni si se vede la unele tubulete scrisul,
insa mi se pare rezonabil aspectul. Pentru colturi am folosit putina hartie gofrata
rasucita, ce arata ca o sforicica.

Cam asa arata rama mea ce va proteja unicornii!😊

~~~~~~




Sa va uitati si la tacerile cusute ale Potecutei. Sunt fabuloase!




Transformari creative (19)






10 comments:

  1. Inca de la inceput mi-a atras atentia modelul care imi amintea de bambus de pe rama... M-am bucurat sa aflu mai jos cum l-ai realizat. Chiar incadreaza frumos tabloul. Abia astept sa il vad si finalizat - cred ca va arata tare frumos!
    Rama imi aminteste de cele clasice, din lemn, prin forma. A iesit minunat :*!!!
    Filmuletul este super tare! Mi l-am salvat si eu (sunt foarte optimista... mi-ar placea sa imi fac un astfel de tablou - si am vazut si eu tacerile de la Potecuta - preferatele mele sunt primele cu papadie... :D).
    Puuuup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai folosit servetelul, trebuie sa vad cand. Posibil si la Provocari. Imi place mult, chiar daca e cumva simplu.
      Acum ma intreb cum ar fi utilizate bete de lemn. Acolo e mai greu cu taiatul, totusi. Si cu lipitul.Servetelele care nu sunt de orez se deterioreaza usor, din pacate, pe suprafete neregulate, ca asa ceva. Totusi a mers binisor.
      Mai ramane sa lipesc. Saptamana viitoare e mai probabil.
      Imi pare bine ca ti-a placut. Adevarul este ca si mie...
      Pupici, draga Rox! O zi frumoasa!😘❤️

      Delete
  2. Ai realizat o rama excelenta! Mi-a placut ideea cu "bambus"! Arata foarte... natural. Plus ca-mi place culoarea verde. :-) Si-mi place sa fac tuburi din hartie. :-)
    Felicitari si spor la toate, Suzana draga! <3 Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca si mie a inceput sa-mi placa, insa stilul asta e putin mai greu de prins, de aceea am pus banda adeziva. Acum trebuie sa fac unicornii. Asa cum i-am vazut, spatiul ala arata putin ciudat, cu ei neterminati.
      Imi pare bine ca te aud. Un final de saptamana linistit, Diana
      draga!😘❤️

      Delete
  3. Se potriveste foarte bine rama cu imaginea, caii parca alearga printr-o padure de bambusi. Si imi place "sforicica" de la colturi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rama am dimensionat-o pentru imagine. Iar servetelul ala se si potrivea intr-adevar si coloristic insa si ca model. Bambusii acopereau suprafata complet, altfel nu s-ar fi potrivit. Sa stii ca mi-a placut 'sforicica' si mie. Eu nu am lucrat cu hartie gofrata. Poate ar merita sa o abordez si in proiectele noastre.
      Multumesc mult. Pupici si un final de saptamana placut!
      😘❤️

      Delete
  4. Ai făcut o ramă foto minunată! Arată bine cu servetel, iar bambusul de pe servetel lipit pe sulurile de hârtie dă impresia că rama este făcută din bambus.
    Felicitări. Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumos ar fi fost sa fie asa cum zici. Din bambus...
      Oricum, imi pare bine ca se potriveste cu cei doi unicorni.
      Multumesc mult, Mihaela! Un weekend placut si tie. Pupici!
      😘❤️

      Delete
  5. Rama este frumoasă 👍Felicitări 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este o varianta destul de buna pentru un tablou handmade.
      Este insa dedicata calutilor. Sigur voi recidiva moodelul.
      Imi pare bine ca ti-a placut!
      Pupici! 😘❤️

      Delete