Wednesday, May 31, 2023

Provocari Verzi (13) -
Copacel fantezie




Marturisesc ca nu auzisem de Copacii lui Lorax. Si ceea ce am facut eu
eventual poate fi pentru alt episod din film, sau chiar alt film... 😊

Insa am mers inainte cu montajul. Mesagera Anna era putin plecata, asa ca
la baza vedeti o mica broscuta.  Cum a ajuns acolo numai ea stie. Insa am
inteles ca dormise cam mult si acum avea chef de ceva miscare!
Sa va povestesc cum a aparut fantezia:
Baza este un suport de la un leucoplast. In mijlocul lui este putin burete
mai rigid. L-am vopsit in verde, cumva inutil, pentru ca l-am acoperit
cu banda verde pe lateral si cu un material sclipicios autocolant.
Tija este un pai de carton, gri deschis cu buline albe. La cat de fantezist
e totul, l-am lasat neatins.



Partea superioara este confectionata din  fire pufoase. Le-am rulat pe creion,
le-am prins manunchi pe batul de lemn cu sarma si apoi am introdus batul in
tub. Printre pufoase am pus si cateva pene maro, ca verzi nu aveam, inspirata
fiind de copaceii realizati de Fiordaliso.
Cam asa a aparut fantezia.
Si mi-ar placea mult sa fac ceva din pene, insa inca nu m-am hotarat ce!


Niste lavanda pufoasa... Mi s-a parut in ton!

 

 

 Provocari Verzi (12)

18 comments:

  1. Cand voiam sa ma apuc sa fac copaceii ma gandeam sa fac si unul verde.. Uite ca ai facut tu :D.
    Imi place ce idee ai avut cu crengutele rasucite si pufoase. Si penele arata tare bine - fara ele copacelul ar fi fost cam golas - asa mi se pare desavarsit.
    Imi place testoasa cum a poposit la baza lui. Si imi place cum ai facut baza!!
    Ma bucur ca ai reusit sa faci pomisorul si sper ca pana la toamna vei reusi sa vezi pe indeletefilmuletul - macar versiunea din 72 (voi cauta sa vad daca e pe undeva si cealalta sa o vedeti pentru ca e super draguta). In toamna ne revedem chiar cu Lorax :P. Acum a fost o intalnire cu ai lui copaci.. pentru... voiam s afac o punte peste vara. Dar..ma opresc aici cu povestea (ar trebui sa o scriu pe PV - iti dai seama ce lipsa de concentrare am la ora asta - mai ales ca e ceva party iar,, haha)

    Pup si felicitari pentru copacel :*

    🧡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca prea golas nu ar fi aratat, insa penele erau simpatice, asa ca nu am ezitat sa le adaug. Acum am percutat cate chestii se pot face din pufoase. E adevarat nu foarte utile, mai degraba pentru decoratiuni la Craciun. Insa e un material extrem de interesant. Sa stii ca am parcurs repejor linkul, insa nu complet, marturisesc. Oricum si acum panseul meu ramane. Doar imaginatia ma limiteaza...
      Poate ar fi fost interesant de utilizat lana scamosata, insa nu m-a tentat sa scotocesc dupa ea...
      Multumesc mult, Rux! Pupici si La Multi Ani pentru ziua noastra de azi! 😘❤️

      Delete
  2. Foarte frumos si reusit copăcelul tau! Felicitări!Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Cred ca e cea mai ce ciudatenie pe care am facut-o. Dar m-a amuzat!
      Pupici si La Multi Ani pentru noi! 😘❤️

      Delete
  3. Tare fain e! Şi da, paiul ăla zici că fix pentru asta a fost făcut, bine ai făcut că l-ai lăsat aşa, chiar e de acolo, chiar e trunchi! Frumos tare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am zis si eu. Paielea astea sunt chiar simpatice. Asa, de unica folosinta cum sunt ele.
      Pacat ca e un copacel fara flori. O sa ma gandesc ce as mai putea face sa remediez situatia asta...
      La Multi Ani pentru noi, draga Potecuta! 😘❤️

      Delete
  4. Foarte reusit copacelul, se potrivesc perfect penele cu sarmele plusate! Si paiul e perfect, parca pentru asta a fost facut!
    La multi ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Multi Ani si multumesc mult pentru incurajare. Daca nu faceai copacei din pene, nu cred ca as fi folosit asa ceva. Insa pufoasele cu penele chiar s-au potrivit bine. Adevarul este ca nu m-am indurat sa colorez paiul, ca erau simpatice bulinele si ar fi fost pacat.
      Pupici si o vara faina! 😘❤️

      Delete
  5. Replies
    1. With pleasure! Thank you for the visit!
      All the best!

      Delete
  6. Replies
    1. Thank you Rajani, for your presence here!
      All the best in your world!

      Delete
  7. I like it a lot. Good luck to you. Keep sharing!

    I will be very happy if you follow me.:) Thank you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you a lot for the visit and warm comment!
      I'll follow you.

      Delete
  8. Wow - felicitări pentru munca depusă și rezultat !
    Minunat, ieșit din comun - mi se pare "negativul" 🙃🙂
    Pupici cu drag ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar este. Imi plac mult culorile. M-au surprins un pic, recunosc.
      Multumesc mult, draga mea! Pupici! 😘❤️
      Sper ca ai avut o duminica pe placul tau!

      Delete
  9. Suzana, foarte frumos copacelul. Ingenioasa combinatie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un copacel cu adevarat decor, insa m-a amuzat sa-l fac.
      Ne jucam si noi putin, dupa cum ai observat!
      Multumesc mult pentru apreciere!!
      O zi minunata!😘❤️

      Delete