Friday, June 9, 2023

Transformari creative (22)
Suport pentru pensule

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna iunie are ca subiect: 'sticla si portelan'.
Proiectul este  despre transformarea  borcanelor
(saptamana 1).





Am reluat ideea unui borcan pentru pensule. Este mai inalt si putin mai
subtire decat un borcan obisnuit.
L-am acoperit cu tehnica servetelului, utilizand unul auriu, obisnuit si
o bucatica dintr-o pagina cu model de hartie de orez.
Apoi am lipit banda roz de fetru sus si jos.  Ca accesorii: o inimioara metalica
al carei fir l-am strecurat prin fetru si o spirala din sfoara.
Fetrul si sfoara sunt lipite cu 'hot glue'.




Bufnita din puzzle s-a dorit prezenta si nu m-am putut opune, ca stiam ca ne
vom desparti destul de repede!😊

Am demarat cam greu luna iunie. Insa unul din motive a fost ca m-am
inscris si eu pe site-ul recomandat de Danuta, pentru a primi detalii despre
cum se realizeaza o icoana pe sticla si am inceput-o. Cand o voi termina,
va voi spune si povestea mea despre aceasta noua experienta.

Cam atat pentru prima tema din luna!

Un final de saptamana cu bucurii, va urez cu drag!



Transformari creative (21)
 
 
 




15 comments:

  1. Trebuie să încerc și eu neapărat tehnica șervețelului, dar trebuie să mă documentez mai înainte!
    Eu m-am înscris și la cursul plătit din toamnă, cel care a început pe 31 mai cu Maica Domnului l-am ratat din cauza concediilor.
    Revin la borcănelul tău care imi place foarte mult! La început am crezut că ai folosit sfoară, abia când am citit am deslușit misterul ( întâi am admirat fotografiile).
    Felicitări și spor pe mai departe!
    O sâmbătă frumoasă îți doresc! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca e chiar simpla. Sunt insa doua etape. Se unge suprafata cu adeziv, se pune servetelul (doar primul strat, celelalte doua se desfac). Se lasa la uscat si urmeaza din nou adezivul, ca o lacuire. Pentru a doua etapa sunt si solutii cu efect de crapare, sau sclipici sau cine mai stie, ca ale mele sunt cam vechi, insa inca merg.
      Eu nu am terminat lucrarea. Merg ca un melc...
      Multumesc mult, draga Mihaela! Un weekend placut.
      Pupici! 😘❤️

      Delete
    2. Mihaela, am mai (re)gasit ceva interesant.

      Delete
    3. Multumesc frumos pentru descrierea pasilor in tehnica servetelului și pentru video. Voi incerca si eu aceasta tehnica, sper să-mi iasa ceva frumos....sau macar bine. hihi Pupici

      Delete
    4. Video-ul este perfect mai ales la felicitari.
      Am vrut sa mai spun ceva. Cand servetelul este pus peste adeziv, se inmoaie repede si trebuie sa fii atenta pentu ca se poate rupe. Sa nu-ti faci probleme. De multe ori cand s-a fracturat am mai adaugat bucatele, daca se potriveste modelul. Sau l-am lasat cu striatii sau le-am aplatizat cu degetul. Mai bune sunt colile din hartie de orez, dar astea sunt mai scumpe si nu neaparat cu modele la fel de frumoase ca servetelele obisnuite.
      Abia astept sa vad experienta ta. Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Foarte frumos a iesit! Imi place ce combinatie cromatica ai ales si cum este decorat. Fiind foarte inalt (fata de cele obisnuite ), este si mult mai potrivit pentru pensule :)
    Ma bucur sa revad bufnicioara - poate, daca nu a plecat inca, iti copiezi si tu conturul si faci un tipar pentru vreun proiect viitor :).

    Si eu m-am inscris la cursul gratuit. Cum, necum, o icoana cu Sfantul Alexandru, tot voi face. Ca nu voi folosi lac...e partea a doua. Si nici de auriu nu stiu ce sa zic. Imi amintesc ca am castigat prin 2012 (Sau ceva de gen) un tub de acrilic argintiu parca si i l-am trimis Oanei pentru ca eu nu il puteam folosi - ea avea auriu.
    Abia astept sa ne povestesti
    Puuup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar foarte inalt nu este, insa este peste borcanele obisnuite, fiind mai subtire, insa. Probabil mai sta ceva la mine, ca vreau sa o si inramez. Imi pare bine ca te-ai inscris si tu. Cu cat mai multe experiente de gen, cu atat mai bine.
      Eu abia astept sa o finalizez. Insa este pentru prima data cand nu ma grabesc la o lucrare.
      Pupici si o duminica placuta! 😘❤️

      Delete
  3. Și încet-încet, borcanul a devenit personaj de poveste...👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa i-a fost sortit, ce pot spune...
      Mai este de adaugat ca uneori cumpar ceva pentru borcan...
      (Nu rade....)
      Pupici si zile senine, draga Prietena!😘❤️

      Delete
  4. Imi place suportul tau! Foarte reusit!
    Eu am o cana de lut pe care o iubesc tare mult. Nu este pictata, nu este lacuita, o am de la o prietena din România.
    Puzzle ul e tare frumos.
    Felicitari 🤗
    O saptamana placuta, creativa si relaxanta 😘💞

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Borcanele astea parca se incadreaza altfel cand le acopar decor. Canile de lut imi plac si mie din cauza culorii. Este ceva aparte culoarea lutului.
      Bufnicioara este o scumpa. Imi place maxim. Sper sa-i placa si nepotelei.
      Pupici si o saptamana cu bucurii, draga Carmen! 😘❤️

      Delete
  5. Foarte mult îmi place cum a ieşit! Şi combinaţia de culori e tare frumoasă! Te felicit!
    Săptămână frumoasă, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu am fost surprinsa cum s-a combinat fetrul roz in ansamblu.
      Multumesc, draga Potecuta!
      O saptamana minunata si tie! ❤️😘

      Delete
  6. Superb suport pentru pensule! <3 <3 <3 Imi place stilul!
    Pe bufnicioara o salut calduros! :-)
    Feicitari, Suzana draga, si spor la ce vrei sa faci! <3 Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ii transmit telepatic! Am dat-o la inramat...
      Am devenit fan sa acopar borcanase cu servetel. Sunt decoruri perfecte. Sunt curioasa daca se sparg la fel ca celelalte...
      Multumesc, Diana draga! Seara frumoasa! 😘❤️

      Delete