Sunday, June 18, 2023

This time it's about books...
and a "Moon portal"...!

This project is my entry for:

'June Challenge' - on Beccy's  Place;



The image is based on an image included in the Beccy's creation called:
'Book lover set'.




The card is simple. The printed image is bonded on a background
with a created pattern, usind a stencil on which I sprayed red and grey,
but because the base was grey, the colors are far to be obvious.
The rest of the coloring was obtained with pencils and gel pens.


Felicitarea este simpla. Imaginea imprimată este
lipită pe fundal cu un model creat, folosind un șablon
pe care am pulverizat roșu și gri, dar pentru că baza
era gri, culorile sunt departe de a fi evidente. Restul
colorării a fost obținută cu creioane și pixuri cu gel


Enjoy reading in June, but not only!
 
The negative is fascinating!

 
 
 @@@@@@@@@




Affirmations from above...

 

10 comments:

  1. O felicitare frumoasă, mai rar imagini cu cărți pe felicitări

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Cand este vorba despre carti nu ma pot abtine! Pupici si seara frumoasa!❤️😘

      Delete
  2. Deci n-am citit nimic, nici text nici la video nu m-am uitat. Doar la prima poza și la negativ. Felicitarea e absolut fantastica, minunata. Dacă as vedea-o în magazin cu siguranta n-as pleca fără ea, chiar dacă nu mi-ar trebui deloc felicitări.
    Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, este o apreciere minunata. Si mie imi place, insa un astfel de gand ma motiveaza mult.
      Multumesc din suflet!
      Ne reauzim in iulie... Pup.❤️😘

      Delete
  3. Simplă și foarte drăguță felicitarea ta. Felicitări!
    O seară frumoasă să ai. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Mihaela! M-a inspirat subiectul, asta cu certitudine!
      Pupici si inspiratii! ❤️😘

      Delete
  4. Absolut superba felicitarea! Fundalul ti-a iesit minunat! Ce mi-ar placea sa reusesc sa fac si eu asa fundaluri :D Mi se par speciale !
    Stampila aleasa este deosebita. Cred ca ar arata super fain si pe semne de carte, nu? :D
    Minunat proiectul.:)
    Mi-am salvat si filmuletul sa ma uit (cand voi aveai un pic de timp - le rasfoiesc uneori inainte de somn, imi place sa vad astfel de proiecte.

    Pupici cu drag!!
    Ps tati e geaman :D de fapt azi e ziua lui, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca ar arata bine pe orice proiect. Si mi-ar placea sa descopar si alte utilizari. Inca mai sunt de descoperit...
      Un La Multi Ani intarziat! Cu sanatate si bucurii!
      Doar bine la voi, draga Rux!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Wonderful background Suzana, I think the grey base was a great idea to help tone down the other colours. You did a wonderful job colouring the image with your pencils. Very pretty!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I discovered this ideea too. Because of the grey color, I did not fixed well the stencil and the spray was not so accurate, but it was ok the look.
      Thank you, Beccy!
      Cheers! ❤️😘

      Delete