Monday, July 3, 2023

Transformari creative (23)
Sticla - vaza decor

Anul 2023 va fi un an special. Niko ne provoaca la o aventura creativa
deosebita, prin reciclarea diverselor tipuri de materiale.
Luna iunie are ca subiect: 'sticla si portelan'.
Proiectul este  despre  sticle
(saptamana 2).(introdus cu intarziere...)



De cand povestise Niko despre acul persan, va spusesem ca am devenit fan.
Am facut cateva incercari si una dintre ele o vedeti acum.  A le face este o
parte a povestii.  Montajul inca il studiez. Sunt multe variante posibile, insa
nu sunt inca hotarata asupra metodei.
Sticla este micuta, cam de 18 cm lungime si 5 cm dia.
Materialul este surfilat pe margine cu gardut. In partea de sus am introdus
cu acul un fir alb, pe care l-am strans pe gatul sticlei.



In partea de jos materialul petrecut l-am prins cu o mica brosa primita ca
martisor si care se asorta coloristic cu spiralele.

Nu e chiar marele proiect, insa a fost o etalare a unei suprafete cusute cu o
metoda ce imi place incredibil de mult.  
Si genereaza si efecte frumoase...😊






Transformari creative (22)
 
 


O colectie de mici trucuri. Poate sunt folositoare!😀
 





18 comments:

  1. Minunată husă pentru sticlă. Felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pana una, alta o las asa.Trebuie sa ma hotarasc asupra modului de prezentare, ca sa se poata atarna.
      Multumesc, Niko! Sper sa reusesc sa mai lucrez, ca am ramas in urma! ❤️😘

      Delete
  2. foarte frumoasa husa ta de sticla! Imi place si mie spirala ♥ si culorile... Superb proiect! Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Culorile imi plac si mie mult. Noroc ca mai am prin cartier niste mercerii interesante. Iar spiralele le fac aproape instinctiv.
      Imi pare bine ca ti-a placut noul meu decor. Sper sa fie bun si pentru o floricica!
      Pupici si o saptamana usoara! ❤️😘

      Delete
  3. Foarte reusit "modelul spiralelor" cu acul persan! Vazand sticla astfel imbracata iar mi-a fugit gandul la obiectele nativilor americani! 😊
    Imi place ceea ce ai lucrat! Felicitari!

    Cred ca nu mai reusesc sa recuperez... :-( Dar chibitez! 😊
    Saptamana frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai mai spus tu candva despre ei. Poate ar merita sa ma documentez. Am ceva in plan, dar inca neclar. Acum se cam intersecteaza iunie cu iulie... Plus celelalte!
      Iti urez inspiratie, Diana draga! Cine stie ce idei iti vin!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Ce proiect frumos!! Am si eu un ac din acesta (eu il stiu ca punchneedle, dar am inteles ca e acelasi lucru), insa nu am reusit sa fac nimic - incercasem initial, insa nu aveam material bun pentru baza asa ca a iesit fix nimic :)))).
    Imi place tare mult cum ai lucrat spirala - arata atat de frumos si, cumva linistitor. Ca sa nu mai spun ca, intr-adevar, efectul obtinut la final este genial :D.
    Brosa se potriveste la fix - ce fain este cand se intampla sa gasim ceva care sa se potriveasca manusa cu un alt proiect.
    Felicitari :D
    Pupici!!💟

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca am incercat pe mai multe tipuri de materiale, din acelea pe care se cos cruciulite. Este doar o parere, insa daca nu e apretat, poti vedea cum iese. Mi-a spus o doamna ca as putea sa le spal, sa scot apretul. Atunci cand se baga acul si apoi il retragi, sa nu ramana larga gaura, ca nu va sustine ata.
      Am tot utilizat diverse fire. Unele merg, altele mai greu, insa pana nu incerci nu poti aprecia.
      Am optat pentru brosa, pentru ca nu am vrut sa cos. Mi se pare un concept temporar totusi!
      Multumesc mult, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  5. ps:... uitasem sa spun multumesc pentru clip :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac ideile la nebunie. Trebuie sa reiau sa-mi notez cate ceva!😊

      Delete
  6. Foarte frumoasa husa pentru sticla. Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos! A fost cea mai rapida solutie. Cand te grabesti, vin alte idei...😊
      Doar bucurii!❤️😘

      Delete
  7. Foarte mult îmi place şi mie cum arată! Frumoase tare culorile spiralei şi parcă broşa e fix de acolo, atât de bine se potriveşte! Frumos tare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O am de acum doi ani si era pusa la vedere.
      Se asorta prea bine, asa ca nu am ezitat.
      Multumesc mult ca treci pe aici, draga Potecuta. Pupici! ❤️😘

      Delete
  8. Ce husă frumoasă ai făcut! Bine ai revenit!
    Și colecția de trucuri e foarte interesantă. Știam doar unele trucuri. Mulțumesc. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac la nebunie trucurile astea. Uneori te pot scoate din belele...
      Bine te-am regasit, Mihaela! Multumesc frumos!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  9. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      All the best! ❤️😘

      Delete